באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > מיתוס משיקה חטיבה לוגיסטית

מיתוס משיקה חטיבה לוגיסטית

מיתוס משיקה את "Mitos Forte"- החטיבה הלוגיסטית מקבוצת מיתוס...

לאחר מספר שנים בהם מספקת החברה שירותים לוגיסטיים ושירותים משלימים במגוון תחומים המשיקים לתחומי פעילותה השיווקיים, הוקמה בקבוצת מיתוס החטיבה הלוגיסטית בשם -
"Mitos Forte". החטיבה תרכז מעתה את כלל השירותים בתחומי הלוגיסטיקה, עיצוב, מיתוג, מסחור חזותי ושירותי שטח נלווים למבצעים שיווקיים כגון פעילויות גרילה, מבצעי DTD וניהול מערכי תמריץ לקמעונאים בדגש על בקרה ותחזוקת נקודות מכירה.

לדברי גדי דקל מנכ"ל קבוצת מיתוס, השירותים הלוגיסטיים מהווים מרכיב מרכזי בצרכי הלקוחות וקבוצת מיתוס נדרשת להם בהיקף הולך וגדל מידי שנה. חברות וארגונים שונים נוכחו לדעת כי הפעלת מערך out sorting מהווה פתרון כלכלי (למרות עלותו) ובעיקר מאפשר למערך השיווק/מכירות של הארגון להתמקד בעבודה השוטפת ובכך חוסך את המשאב החשוב ביותר... הזמן. בשנים האחרונות מבצעת החברה שירותי מיתוג ומסחור חזותי לחברות רבות בינהן: מפעל הפיס, דלתה דיגיטאל, טרה, דובק ועוד. החברה הקימה מערכי שטח המבוססים על צוותים מקצועיים בפריסה ארצית, מערכות בקרה ותיעוד וניהול ממוחשב של בקרת נקודות מכירה.

בנוסף מציין דקל כי השירותים הנלווים בתחום החטיבה החדשה ירכזו את כל נושא מבצעי הקמעונאים (לרבות בקרת נקודות, תחזוקה וניהול מבצעי תמריץ), פיתוח ערכות הפצה למבצעי השקה משולבי DTD, פעילות גרילה ופיתוח אמצעים ונקודות מכירה. פתרונות חדשניים לנקודות מכירה קבועות וניידות כמו גם עיצוב חלל, פותח על ידי מיתוס בשנים האחרונות בשיתוף גורמי עיצוב מובילים כתא עיצוב ורון בן יעקב, ובינהם ניתן למנות את אולם תצוגת המסחריות של מרצדס, קיוסק ייחודי נייד לחישגד (מפעל הפיס), חלל אגף השיווק בדובק ועוד.

 

מיתוס פורטה - תוריד מעצמך את כאב הראש

 

לרגל ההשקה ובהתבסס על כך שהשירותים הלוגיסטיים מהווים "כאב ראש לא קטן"...יצאה החברה בקמפיין השקה בשיווק ישיר, תחת הסיסמא: "מיתוס פורטה – תוריד מעצמך את כאב הראש". ערכת ההשקה עוצבה "כאריזת תרופה" שמולאה במסטיקים שנאטמו בפקק מקורי של בקבוק תרופה. בתוך אריזת "התרופה" צורף דף הוראות- שימוש המפרט את מגוון השירותים אותן מציעה מיתוס בדומה לדף ההוראות המקורי שמצורף לתרופות. הערכה הופצה בימים אלו בקרב למעלה מ- 500 מקבלי החלטות באמצעות צוותים של דיילים ודיילות הלבושים "כאחים ואחיות" רפואיים. הפעילות הוכתרה כהצלחה היסטרית כאשר התקבלו במשרדי החברה עשרות טלפונים מלקוחות נלהבים ששיבחו את הקריאטיביות וביקשו להיפגש.

בכוונת מיתוס להביא את התחום לגידול של 15% ולהיקף של 3 מליון שקל במהלך השנה הקרובה זאת בהתאמה להלכי השוק וההכרה כי השירות מהווה פתרון המניב תוצאות ומאפשר מקסום המערך הפנימי בארגון.

 

 

(24.06.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©