Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > קד"מ אינטראקטיבי בשופרסל

קד"מ אינטראקטיבי בשופרסל

Siainteractive Israel נבחרה על ידי רשת שופרסל להציג משחק שיקדם את מכירת מותגי הבית בחגיגה שהתקיימה ב- 30 חנויות הרשת...

אינטראקטיב: Siainteractive Israel  

 
רשת שופרסל הזמינה את לקוחותיה לחגיגה בה קידמה את רכישת מותגי הבית באמצעות השתתפות במשחק אינטראקטיבי חוויתי. בכניסה ל- 30 חנויות הרשת, הוצבו דיילים שקיבלו את הלקוחות והזמינו אותם לרכוש ממוצרי שופרסל ולהשתתף במשחק אינטראקטיבי נושא פרסים.

 

שילוב הטכנולוגיה עליו מבוסס המשחק (מצלמה מזהה תנועה) ופס הקול שליווה את המשחק, יצרו התלהבות רבה בקרב הלקוחות ובחלק מהחנויות נוצרו תורים של לקוחות מחויכים שלא ויתרו על האפשרות לשחק ולזכות. במשחק, המשתתפים עמדו מול המסך וראו את עצמם. הם היו צריכים ל"תפוס" בעזרת תנועות ידיים 8 מוצרים ממותג הבית "שופרסל" ולהכניסם לעגלת קניות, משתתף שהצליח, זכה מיידית בפרס.

 

לדברי איתן ירון, מנכ"ל SIA ישראל, "היה מרגש לראות כיצד ילדים ומבוגרים משתתפים במשחק באותה התלהבות, האפשרות ליצור ערך מוסף לקניה ולראות את האנשים מחייכים היה שווה את המאמץ הרב שהושקע בהפקת המשחק, חימם את הלב".

 

 

(01.07.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©