Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > מגנום רויאל בר 2009 - פינוק מלכותי

מגנום רויאל בר 2009 - פינוק מלכותי

גלידת שטראוס משיקה קונספט שיווקי חוויתי למותג Magnum באמצעות הקמת בר בעיצוב ובהשראת אולמות ריקודים מלכותיים, בהפקת טרקט מרקט...

ייזום והפקה בפועל: טרגט מרקט

עיצוב: עינת זוזובסקי 

בינוי: זברה תערוכות 

זכיין מפעיל: לה פמיליה 

מוסיקה: קליאנטה

 

גלידת שטראוס חושפת את המהלך השיווקי המרכזי של Magnum ל-2009, ומשיקה את Magnum Royal Bar, בר הגדול בעולם אשר יעניק למבקרים כניסה לעולמות של Magnum בעיצוב ובהשראת אולמות הריקודים המלכותיים ויאפשר לקהל הרחב חוויה בלתי נשכחת של הנאה ופינוקים למשך שבועיים בלבד.

שרון בר-אורן, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס: "אנו גאים ושמחים להוביל, זו השנה הרביעית ברציפות, מהלך שיווקי – חווייתי למותג Magnum. השנה בהתאם למיצוב החדש, המסר הוא "תיהנו מהפינוק המלכותי". כבר ארבע שנים ברציפות הפעילות החוויתית למותג מהווה פלטפורמה שיווקית לתיקשור המסר במדיה המונית ולפגישה איכותית של אנשים עם המותג. המפגש הישיר של המותג עם אנשים הוא חוויה עוצמתית ואמיתית שרק מותגים חזקים ומבוססים יכולים ליצור. מטרתנו להמשיך ולחזק את מגנום כאחד המותגים המובילים בכלל ובתחום המזון בפרט."


השנה ההתמקדות היא בחגיגת רגעי ה-pleasure בחיים. מגנום מזמין את הקהל לחגיגה מלכותית במסגרתה ייהנה ממגוון שלגוני מגנום עשויים בעבודת יד, ומשמיעת מוסיקה קלאסית בעיבודים מודרניים בביצוע תזמורת חיה, מנצח ודיג'יי. ההתרחשות והתפאורה מסביב לקוחים מאולמות ריקודים באווירה מלכותית על פני 600 מ"ר של עיצוב ייחודי.


הביקור יאפשר לחוות את סיפור המותג דרך חוויה של חגיגה והתענגות, וליהנות משלגוני Magnum ייחודיים וחדשניים במגוון טעמים בבחירה אישית. בניצוחה של השפית טולי נוה, שלגוני המיני Magnum יוכנו במקום לעיני המבקרים, בטעמים ושילובים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. השנה הרעיונות לטעמים שאובים מעולמות של קינוחי אצולה, כמו: Magnum cherry cream- מיני מגנום פרי יער ושוקולד מצופה שוקולד מריר עטוף בקצפת ודובדבן, Magnum dark royalty- מיני מגנום שוקולד מצופה שוקולד מריר עם פולי קקאו ושקדים קלויים ועוד.. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ובקמפיין אינטרנט.

קונספט פעילות השיווק החוויתי של מגנום, בשנה שעברה, היווה פריצת דרך שיווקית בכך שהוא יצר חוויה ושיחה לא רק ברמת המוצר אלא ובעיקר ברמת ערכי המותג שבאו לידי ביטוי בחוויה חד פעמית (Pop-up store) של אסתטיקה, יוקרה, וחווית שוקולד עשירה. ב-2008 הגיעו אל מגנום Factory Bar קרוב ל-100 אלף איש. המודעות של הציבור לפעילות הייתה גבוהה מאד ושנת 2008 סיכמה גידול של יותר מ - 15% במכירות של המגנום.

 

MAGNUM ROYAL BAR, ב- 16-27 ביולי, נמל תל-אביב.

 

 

(19.07.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©