באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > מסע הסברה לוהט

מסע הסברה לוהט

האגודה למלחמה בסרטן ביצעה פעילות גרילה בחוף הים כחלק ממסע הסברה להעלאת המודעות לסכנות החשיפה לשמש...

מסע ההסברה הופק בהתנדבות על ידי BBDO SOHO

האגודה למלחמה בסרטן יצאה במסע הסברה מיוחד, במסגרתו נפרסו עשרות מגבות של האגודה למלחמה בסרטן בדמות "מנגל" עם גחלים לוהטות בחוף גורדון בתל אביב. המסגרת התוחמת את המגבות כוללת את מספר ה"טל-מידע" של האגודה למלחמה בסרטן, למענה על שאלות וקבלת חומר הסברה. מהלך זה הוא חלק ממסע הסברה ארצי, לאורך השנה, להעלאת המודעות לסכנה מפני החשיפה לשמש. מסע ההסברה הופק על ידי BBDO SOHO, שמלווה במשך שנים בהתנדבות את מהלכי ההסברה של האגודה.

סרטן העור הממאיר, מלנומה, שכיח בישראל: מדי שנה המחלה מאובחנת בכ-1,200 ישראלים, נתון הממקם את ישראל גבוה מאוד ביחס לעולם. במסע ההסברה החדש פונה האגודה למלחמה בסרטן לקהל הרחב הפוקד את חופי הרחצה, במטרה להגביר את המודעות לכך שחשיפה לא מבוקרת לשמש מסוכנת.

 

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "מטרת הפעילות היא לגרום לקהל הרחב להיות מודע יותר לנזקי השמש ולסכנה הטמונה בחשיפה בלתי מבוקרת לשמש, העלולה לגרום לקמטים, כתמים וסרטן העור. המודעות לנושא גבוהה אך אנו מקווים שעל ידי הדימוי הוויזואלי הבולט, נניע לפעולה ונחזק התנהגות "חכמה בשמש" עם נקיטת כל אמצעי ההגנה הנדרשים".

המידע חשוב במיוחד לבעלי שומות מרובות, למנומשים, למי שסבל מכוויות שמש מרובות ולמי שבמשפחתו קרובים בעלי נקודות חן מרובות או שחלו בסרטן העור. על מנת למנוע את נזקי השמש, יש להימנע ככל הניתן מחשיפה לשמש בין השעות 10:00 - 16:00, יש לכסות את הגוף בלבוש מלא ומגן, יש לחבוש כובע שיגן על הפנים, יש להרכיב משקפי שמש, כאשר שוהים בחוץ - יש לשהות בצל, יש למרוח את העור שנותר גלוי לשמש בשכבה נדיבה ולעיתים תכופות של מסנן קרינה המכיל הגנה מקרני UVA  ו-UVB.

טל - מידע האגודה למלחמה בסרטן : 1-800-599-995.

 

 

(30.08.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©