באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > מיוחד: קמפיין אינטראקטיבי בקולנוע

מיוחד: קמפיין אינטראקטיבי בקולנוע

במסגרת השקת בקבוקוני שוקו יטבתה החדשים המיועדים לילדים, יצאה מחלבת יטבתה בקמפיין אינטראקטיבי ראשון מסוגו, בהפקת טרגט מרקט...

הפקה: טרגט מרקט 


מחלבת יטבתה יצאה בקמפיין אינטראקטיבי ראשון מסוגו בארץ באמצעות פלטפורמה טכנולוגית חדשנית, בניהולה של חברת טרקט מרקט. לטובת הפעילות פותח משחק מחשב מיוחד, המוקרן על המסך הגדול, ב- 28 אולמות נבחרים ברחבי הארץ. המשחק מופעל ע"י הזזת הידיים בלבד (בסגנון משחק Wii)של כל היושבים באולם. במסגרת המשחק, הצופים מסיעים את המכונית של יטבתה באמצעות תנועות הידיים, מהקיבוץ אל הבית (כמו בפרסומת) ובדרך יאספו בקבוקוני שוקו יטבתה. ביציאה מהסרט, כל אחד יקבל בקבוקון שוקו יטבתה במתנה.

לטובת הפעילות פותחה מערכת מיוחדת, הכוללת מצלמות אינפרא-רד, רגישות לתנועה, על מנת לקלוט את תנועת הידיים של היושבים באולם הקולנוע החשוך. הפעילות התקיימה במשך שבוע ימים ב- 28 אולמות קולנוע מובחרים, במהלך הקרנות סרטים לילדים.

תמיר מלמוד מנהל שיווק יטבתה, "מדובר בפעילות חווייתית חדשנית שעוד לא נראתה כדוגמתה בישראל. נחשפנו לפלטפורמה בחו"ל ואנו מאמינים שהיא תייצר שיחה גם בישראל".

 

 

(31.08.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©