באתר
במדריך
ראשי > אירועים > 50% מהמציגים בתערוכה כבר הבטיחו את מקומם

50% מהמציגים בתערוכה כבר הבטיחו את מקומם

תערוכתwelcome 2the future קורמת עור וגידים, צוות היגוי חדש הוקם, תלמידי המוסד יתכננו ויפיקו מתחמים בתערוכה, עד עתה הבטיחו את מקומם בתערוכה 50% מהמציגים ...

הפקה: אקספו פקטורי דודו בנגד
מפיק: אלי לוי - הפקות אלי לוי
מפיק בפועל והפקה טכנית: איל קולב

במאי: ירון לויטה 

שיווק הכנס והתערוכה: Lilla תקשורת שיווקית
במות ותפאורה: קבוצת עיצוב במה אירגונית
מולטימדיה והקרנות וידאו: AVS
תאורה: גיל טייכמן - מערכות עיצוב תאורה
רישום מקדים האמצעות האינטרנט ותיוג בשטח: מיינט
עיצוב גרפי: סטודיו פפירוס
צילום ותיעוד: צילום פרסום
לייזר: אריכא
מהנדס בטיחות: רשגד
יח"צ: פטילון תקשורת
 

צוות היגוי חדש לכנס אירועים ותערוכות


"כנס אירועים ותערוכות מעניק למשתתפי הכנס ולקהל המקצועי ערך מוסף מקצועי בתחום. על מנת להתעדכן ולבחור משלל התכנים המוצעים את התכנים המתאימים ביותר, בוחן צוות היגוי את ישום הלקחים משנה שעברה ואת ההתאמה של התכנים לכנס הנוכחי", מסביר דודו בנגד, יוזם הכנס. השנה שותפים לצוות ההיגוי, קטי ביסראור מאתר 'פרומומדיה', בועז שיינהרץ מפורטל 'מפיק', אלי לוי- 'אלי לוי הפקות', דודו בנגד-מנכ"ל 'אקספו פקטורי' והיוצר שמוליק בכר-נייס. לדברי שיינהרץ: "תכני הכנס צריכים להתאים לשני קהלים, מציגים ומבקרים. אני סבור כי מה שימשוך את מרבית המבקרים מהענף יהיה אירוע שכולו FUN ולכן יש לשים דגש על ביתנים מעניינים, ספקים חדשים, אטרקציות חדשות, הרצאות מעניינות ולמקסם את האווירה והצבעוניות– המינלינג הוא חשוב, ולא פחותה ממנו האווירה בה הוא נערך, לתפאורה, למוסיקה, ולמייצגים משמעות קריטית בכנס שכזה".

תלמידי 'המוסד' מתגייסים

במסגרת הכנס והתערוכה השנתיים של הענף, שיתקיים ב- בביתן 10 גני התערוכה, תלמידי בית הספר 'המוסד' למקצועות ההפקה והשיווק החוויתי,  יתכננו ויפיקו את המתחמים שיוקצו לפורטל 'מפיק' ול'המוסד', וזאת במסגרת הלימודים במסלול "הפקת אירועים ושיווק חוויתי". הפעילות תואמת את התפישה הרעיונית של בית הספר, לפיה דור העתיד של המפיקים בישראל מתנסה בפועל באירועים אמיתיים, עוד במהלך הלימודים ובמקביל ללימודים התיאורטיים. המניע ברור: צבירת ניסיון בתחום וכניסה "חלקה" לשוק העבודה. דן וינברג, מנהל 'המוסד': "אני משוכנע ששיתוף פעולה עם התערוכה המובילה בענף יתרום לסטודנטים בהבנת עולם האירועים ויהווה עבורם את דריסת הרגל הראשונית בענף". בהנהלת "המוסד" שוקדים כעת, יחד עם מארגני הכנס, על שיתופי פעולה נוספים שנוגעים להפקתו של האירוע.

50% מהמציגים בתערוכה כבר הבטיחו את מקומם

תערוכת "Welcome 2 the future", התערוכה השנתית לענף האירועים, התערוכות, הכנסים, ההפקה וחברות הקד"מ תתקיים זו השנה השמינית בינואר 2010. מדי שנה מזמנת התערוכה לעוסקים בענף הזדמנות לחזות בהישגיו המפוארים של תחום יחודי זה, לתרום לידע המצטבר בתעשייה יצירתית זו, להתעדכן בחידושים האחרונים בענף ולקשור קשרי מסחר ועבודה. לדברי דודו בנגד, מארגן הכנס, כבר עתה מציגים כמו AVS, גיל טייכמן ועיצוב במה, שהשתתפו בתערוכה בשנים קודמות, משריינים את מיקומי הביתן האהובים עליהם: "אני שמח שמציגים ותיקים שמשתתפים בכנס, זו השנה השמינית ברציפות, מביעים אמון בכנס וביכולת שלו לקדם עבורם הזדמנויות עסקיות חשובות ודואגים לשריין מראש את הביתן עם המיקום המועדף עליהם. עד עתה 50% מהמציגים בתערוכה הבטיחו את מקומם". לדברי בנגד מחירי ההשתתפות בתערוכה בהרשמה מוקדמת הם מוזלים: "עד לתאריך 31.11.09 יזכו המציגים לשריין ביתן בהנחה של עשרה אחוזים ממחיר הביתן". ראוי לציין כי הכניסה לקהל היא חופשית אך כרוכה בהרשמה מוקדמת. עד עתה נרשמו מאות איש באתר. "אני מעריך כי בהתאם למסורת שלנו, כמות הקהל תגדל השנה אף יותר ותעמוד על כ- 4000 איש" מסכם בנגד.

הבמה כולה שלך


"כנס אירועים ותערוכות הוא במה נהדרת להצגת מופעים חדשניים שהופכים למובילי טרנד" פוסק דודו בנגד, מארגן הכנס ומרחיב: "שנה שעברה האופרה הישראלית יצרה עימנו קשר והופיעה בכנס במופע המרכזי. אני שמח שמיד לאחר מכן הפך המופע שהם העלו למבוקש מאוד בעולם הכנסים והאירועים". גם השנה מארגני כנס אירועים מזמינים יוצרים לעלות על הבמה: "הבמה המרכזית והאולמות פתוחים להצעות למיצגים חדשים וחדשניים בתחום" מסכם בנגד.

 

לפרטים והרשמה

 

 

 

(19.11.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©