Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > טקס ה"שפיץ" בכנס האירועים 2010

טקס ה"שפיץ" בכנס האירועים 2010

בפעם הראשונה בתולדות הענף – יתקיים טקס "השפיץ" אשר יעניק פרסים ובעיקר כבוד לאלו שתרומתם לענף האירועים הייתה משמעותית בשנת 2009...

טקס "השפיץ" אשר יעניק פרסים ובעיקר כבוד לאלו שתרומתם לענף האירועים הייתה משמעותית בשנת 2009 יתקיים במהלך כנס האירועים. המועמדים לקטגוריות שייבחרו יהיו חייבים לעמוד במדד חדשנות פורצת דרך ומרחיבה גבולות, מסביר אלי לוי, מפיק הכנס. לדבריו טקס השפיץ יאפשר להציג את הישגי הענף בצורה מכובדת ולעורר תחרות ועניין שיעזרו לענף לצמוח משנה לשנה.


במסגרת התחרות נבחרה ועדת היגוי לטקס השפיץ המורכבת מנציגים נטולי אינטרסים שבחרו את המועמדים והקטגוריות, אולם הבחירה בזוכים תיקבע בהתאם להצבעת הקהל: "הצבעת הקהל הרחב תהווה 70% מסך הקולות ואילו הצבעת קהל ביום האירוע תהווה 30% מסך הקולות. כרגע לוועדה אין משקל בזכייתו של מועמד כלשהו", מבהיר לוי ומוסיף כי בחירת הקהל הרחב תיעשה באתר מפיק ופרומו מדיה ותפוצות דטה בייס.


להצעת מועמדים בכל אחת מהקטגוריות היכנסו לאתר מפיק או לקישור והציעו את האירוע שלכם לשנת 2009.

האירועים

1. השפיץ של השיווק החוויתי – Marketing Experience Event

אירוע ממותג וחוויתי לקהל הרחב

2. האירוע הפתוח של השנה    

אירוע יזום ע"י גוף ציבורי ופתוח לקהל הרחב

3. השפיץ המפנק של השנה
בקטגוריה זו יבחר האירוע הפרטי המרשים של 2009

4. אירוע עסקי מאולם אחר
האירוע העסקי של השנה, לקהל מוזמן


5. השפיץ ברווחה

בקטגוריה זו ייבחר אירוע העובדים המושקע של 2009


6. השפיץ של ה- pop up store  
בקטגוריה זו ייבחרו חנויות ומיזמי הקונספט של השיווק החווייתי
       
7. ההפקה הישראלית מעבר לים
הפקה ישראלית ואירוע נחשב בעולם

8. האירוע הנוצץ של השנה  
האירוע שהיית בו והיית רוצה להפיק אותו!

הלקוחות
בלעדיהם אי אפשר...

9. חברה מסחרית המשקיעה של 2009 
החברה בעלת המודעות הגבוהה ביותר ל- Marketing Event

10. הגוף הציבורי המקדם של 2009
המשקיע ויוזם אירועים להנאת הקהל הרחב

חברי הוועדה


-  יו"ר אמ"י – יענקה מנדל

-  מנכ"ל איגוד האמרגנים – יוסי פלג

-  מנכ"ל החברה העירונית שהם – נרקיס פיין זמר טוב

-  נציגת איגוד השיווק

-  אלי לוי – מנכ"ל, מפיק ויוזם הטקס

-  דודו בנגד – יזם כנס אירועים, תערוכות וקד"מ

-  אתר מפיק – מנכ"ל בני מלמד

-  אתר פרומו מדיה – קטי ביסראור עורכת המגזין
 
-  המוסד- ללימודי מקצועות ההפקה ושיווק חוויתי– מנכ"ל דן וינברג

אל תפספסו!!

 THE BOX – think outside

השנה בוחר כנס הענף לערוך ניסוי נועז ומאתגר במופע מקורי ששם את החשיבה היצירתית במרכז. אף מילה על הרצאות. האם אפשר לגרום לקבוצה אנינה ומעודכנת של צופים לצלול לחצי שעה של הפתעות ויזואליות מיוחדות? האם אפשר לעשות את זה בלי מסכי הקרנה, בלי מסכי LED ובלי כל העזרים אליהם התרגלנו? במאי המופע המרכזי, ירון לויטה מאמין שכן ומכין למשתתפי הכנס מופע המתרחש בקופסא שחורה, נטולת תפאורה, מסכים וברזלים או כפי שהוא מגדיר אותו "קריאייטיב נטו"."המטרה שלי היא לעודד ולשים בראש האג'נדה של הברנז'ה המקצועית של הענף את החדשנות ואת היכולת להמציא את הגלגל מחדש, אחרי הכל, זו מהות העבודה שלנו".


גם התכנים באולמות הקטנים יוצאים מהשגרה, באולם אחד יבנה פאב ובו ירוצו מופעים מוסיקליים שונים ומגוונים ואילו באולם השני יבנה תיאטרון שיגיש טעימות קצרצרות של מופעים חדשניים. "אני לא רוצה לחנך או להטיף לקהל שמגיע לכנס אלא לתת לו יותר תכל'ס, כלים שישמשו אותו בעבודה היומיומית, מסביר לויטה ומדגיש שהפעם לא יהיו בכנס כלל הרצאות. "אני עושה דברים שכיף לי ומעניינים אותי ומעריך שגם הקהל המאתגר של הכנס יהנה גם הוא".

מדברים עסקים

תוכנת נטוורקינג חדשנית מאפשרת למשתתפי הכנס לאתר שותפים, ספקים ולקוחות פוטנציאלים ולתאם פגישות. זה כבר ידוע: הסיכוי ליצירת עסקות מוצלחות גדולה לאין שיעור באירועים חברתיים מאשר בחדרי ישיבות פורמאליים. כנס אירועים ותערוכות המהווה נקודת מפגש חשובה לעוסקים בענף האירועים, התערוכות וחברות ההפקה והקד"מ הוא כר פורה למפגשים עסקיים בין הלקוח הסופי ומנהלי שיווק בחברות עם הברנזה המקצועית. השנה תוכנת נטוורקינג מתקדמת עוזרת לקדם וליצור מפגשים מועילים שמביאים לתוצאות של שיתופי פעולה רבים והפקות גדולות ומגוונות במהלך השנה. לדברי יחיאל וקנין מבעלי 'מיינט' כל מי שנרשם לכנס יוכל לצפות ברשימת המשתתפים ולתאם פגישה ללא תיווך וללא מאמץ שיווקי. "תוכנת הנטוורקינג מאפשרת לעיין בפרופילים של מבקרים ומציגים בתערוכה, לאתר הזדמנויות עסקיות, שותפים, ספקים ולקוחות פוטנציאלים ולתאם עמם בלחיצת כפתור, פגישות עסקים והיכרות בטרקלין העסקים היוקרתי המוקם במיוחד לכבודכם בתערוכה".

עיצוב – זה כל הסיפור


עיצוב הבמה המרכזית הוא אתגר עיצובי, קל וחומר השנה בה המופע המרכזי עוסק במינימליזם ובדגש על תוכן", מסביר מושיק יוסיפוב, מעצב הבמה המרכזית. "קו החשיבה העיצובי מושתת על העיקרון כי אנו רוצים ליצור חוויה של אירוע בעל רמה בין לאומית, אירוע מכובד, מוקפד ומהודק עיצובית ויזואלית ותכנית. יחד עם זאת החזות תמחיש את היצירתיות והיכולות של כל העוסקים במלאכה ותוסיף נופך של רעננות חוויתית המשלבת בתוכה תחושה הדר וייחודיות לאירוע", לדברי יוסיפוב, קונספט זה יצור חוויה חושית המעצימה את ערכי הארוע בשילוב עם יצירת מתחם מפגשים אישי אקדמאי ומכובד. וישאיר חוויה ארוכת טווח למבקר בו.


פטי גביש האמונה על עיצוב החללים הציבוריים ובכללם איזור התערוכה הדגישה כי השנה הוגבלו המציגים בתערוכה להשתמש בפלטת צבעים רגועה יחסית: שחור, לבן אפור וכסוף. "אנו דואגים שחלל התערוכה יהיה בעל קו עיצובי נקי ומסודר יותר שמתאים יותר ליצירת עסקים, המגמה היא ברורה להגביל את הבלאגן בעיניים". עוד מוסיפה גביש כי בניגוד לשנים קודמות היא שמה דגש על תכנון חלל מרובה פינות ישיבה נוחות לעבודה ולמפגשים אינטימיים, שיאפשרו למשתתפי הכנס והתערוכה לשבת ולדבר.

 

 

(31.12.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©