Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > השפיץ-פרס על חדשנות בענף האירועים

השפיץ-פרס על חדשנות בענף האירועים

בכנס אירועים ותערוכות יתקיים טקס "השפיץ" אשר יעניק פרסים ובעיקר כבוד לאלו שתרומתם לענף הייתה משמעותית בשנת 2009, להלן המועמדים בכל קטגוריה...

אתם בוחרים את הזוכים


השיווק החוויתי

השפיץ באירוע ממותג וחוויתי לקהל הרחב
המועמדים:
- 013 נטוויז'ן - מדונה בפארק
- תלמה - חותרים להצלחה בכנרת
- צבר - פותחים שוק לילה
- ישראל היום - אני ואתה בפארק
- סלקום - ווליום ערד

האירוע הפתוח
אירוע היזום ע"י גוף ציבורי ופתוח לקהל הרחב
המועמדים:
- לילה לבן
- מיסת האפיפיור
- טקס פתיחת חגיגות המאה
- שעת כדור הארץ
- THE Front stage

עסקי מאולם אחר
האירוע העסקי של השנה, לקהל מוזמן
המועמדים:
- קפה דל מאר באמדוקס

- נוקייה

- תצוגת אופנה ויצ"ו
- בזק אקספו
- האקדמיה לבירה גולדסטאר

השפיץ ברווחה
בקטגוריה זו ייבחר אירוע העובדים המרשים של 2009
המועמדים:
- אמדוקס
- Yes
- איקאה מחברת את ילדי אק"ים


pop up store

השפיץ של חנויות ומיזמי הקונספט של השיווק החווייתי
המועמדים:
- מגנום
- "אהבה" נתב"ג
- Show room פלאפון

הנוצץ של השנה
האירוע שהיית בו והיית רוצה להפיק אותו!
המועמדים:
- מדונה בפארק
- חוף ים בסנטרל פארק
- טקס פתיחת חגיגות המאה

חברה מסחרית
החברה המשקיעה של 2009 ובעלת המודעות הגבוהה ביותר ל- Marketing Event
המועמדים:
- סלקום
- פלאפון
- בזק

הגוף הציבורי
המשקיע ויוזם אירועים להנאת הקהל הרחב
המועמדים:
- תל אביב
- ירושלים
- חיפה

 

עוד על הטקס:

 

טקס השפיץ יאפשר להציג את הישגי הענף בצורה מכובדת ולעורר תחרות ועניין שיעזרו לענף לצמוח משנה לשנה. במסגרת התחרות נבחרה ועדת היגוי לטקס השפיץ המורכבת מנציגים נטולי אינטרסים שבחרו את המועמדים והקטגוריות, אולם הבחירה בזוכים תיקבע בהתאם להצבעת הקהל. "הצבעת הקהל הרחב תהווה 70% מסך הקולות ואילו הצבעת קהל ביום האירוע תהווה 30% מסך הקולות. כרגע לוועדה אין משקל בזכייתו של מועמד כלשהו", מבהיר בנגד ומוסיף כי בחירת הקהל הרחב תיעשה באתר מפיק ופרומו מדיה ותפוצות דטה בייס.

בין חברי הוועדה שיבחרו את המועמדים הסופיים לטקס השפיץ מופיעים:
- יו"ר אמ"י – יענקה מנדל
- מנכ"ל איגוד האמרגנים – יוסי פלג
- מנכ"ל החברה העירונית שהם – נרקיס פיין זמר טוב
- נציג איגוד השיווק איל דונסקי
- אלי לוי – מנכ"ל, מפיק ויוזם הטקס
- דודו בנגד – יזם כנס אירועים, תערוכות וקד"מ
- אתר פרומו מדיה – קטי ביסראור עורכת המגזין
- אתר מפיק – מנכ"ל בני מלמד -

- המוסד- ללימודי מקצועות ההפקה ושיווק חוויתי– מנכ"ל דן וינברג

- מנהלת שיווק רדיו ת"א fm102 - שירי שטרן 

 

THE BOX – think outside 

 

השנה בוחר כנס הענף לערוך ניסוי נועז ומאתגר במופע מקורי ששם את החשיבה היצירתית במרכז. אף מילה על הרצאות
האם אפשר לגרום לקבוצה אנינה ומעודכנת של צופים לצלול לחצי שעה של הפתעות ויזואליות מיוחדות? האם אפשר לעשות את זה בלי מסכי הקרנה, בלי מסכי LED ובלי כל העזרים אליהם התרגלנו? במאי המופע המרכזי, ירון לויטה מאמין שכן ומכין למשתתפי הכנס מופע המתרחש בקופסא שחורה, נטולת תפאורה, מסכים וברזלים או כפי שהוא מגדיר אותו "קריאייטיב נטו". "המטרה שלי היא לעודד ולשים בראש האג'נדה המקצועית של הענף את החדשנות ואת היכולת להמציא את הגלגל מחדש, אחרי הכל, זו מהות העבודה שלנו".
"הרעיון הוא לא לחנך או להטיף לקהל שמגיע לכנס אלא לתת לו יותר תכל'ס, כלים שישמשו אותו בעבודה היומיומית", מסביר לויטה ומדגיש שהפעם לא יהיו בכנס כלל הרצאות. "יצרנו השנה מיצגים שקודם כל היה לנו כיף לחשוב עליהם, שעניינו אותנו, ושיתאימו לאולם האינטימי. אנחנו מקווים שהצופים בכנס ייהנו, ולאחר הכנס תהיה למיצגים השונים המשכיות בשוק האירועים העיסקי...".
 
מדברים עסקים


תוכנת נטוורקינג חדשנית מאפשרת למשתתפי הכנס לאתר שותפים, ספקים ולקוחות פוטנציאלים ולתאם פגישות
זה כבר ידוע: הסיכוי ליצירת עסקות מוצלחות גדולה לאין שיעור באירועים חברתיים מאשר בחדרי ישיבות פורמאליים. כנס אירועים ותערוכות  המהווה נקודת מפגש חשובה לעוסקים בענף האירועים, התערוכות וחברות ההפקה והקד"מ הוא כר פורה למפגשים עסקיים בין הלקוח הסופי  ומנהלי שיווק בחברות עם הברנזה המקצועית. השנה תוכנת נטוורקינג מתקדמת עוזרת לקדם וליצור מפגשים מועילים שמביאים לתוצאות של שיתופי פעולה רבים והפקות גדולות ומגוונות במהלך השנה. לדברי יחיאל וקנין מבעלי 'מיינט' כל מי שנרשם לכנס יוכל לצפות ברשימת המשתתפים ולתאם פגישה ללא תיווך וללא מאמץ שיווקי. "תוכנת הנטוורקינג מאפשרת לעיין בפרופילים של מבקרים ומציגים בתערוכה, לאתר הזדמנויות עסקיות, שותפים, ספקים ולקוחות פוטנציאלים ולתאם עמם בלחיצת כפתור, פגישות עסקים והיכרות בטרקלין העסקים היוקרתי המוקם במיוחד לכבודכם בתערוכה".

עיצוב – זה כל הסיפור - הבמה המרכזית


עיצוב הבמה המרכזית הוא אתגר עיצובי, קל וחומר השנה בה המופע המרכזי עוסק במינימליזם ובדגש על תוכן", מסביר מושיק יוסיפוב, מעצב הבמה המרכזית. "קו החשיבה העיצובי מושתת על העיקרון של יצירת חוויה מרשימה כמו באירוע בעל רמה בין לאומית, אירוע מכובד, מוקפד ומהודק עיצובית ויזואלית ותכנית.יחד עם זאת החזות תמחיש את היצירתיות והיכולות של כל העוסקים במלאכה,ותוסיף נופך של רעננות חוויתית המשלבת בתוכה תחושה הדר וייחודיות לאירוע", לדברי יוסיפוב, קונספט זה יצור חוויה חושית המעצימה את ערכי האירוע בשילוב עם יצירת מתחם מפגשים אישי אקדמאי ומכובד. וישאיר חוויה ארוכת טווח למבקר בו . מושיק יוסיפוב בעל חברת CreArt Design Group, נבחר השנה בזכות כישרונו לשלב ביצירתיות בחלל, תפאורה, אמצעי הקרנה ואור. "אני רואה בזה אתגר  להפתיע ולרגש קהל שמכיר ומוקיר את התחום, אני תמיד מחפש את הקסם, שייצור משהו שטרם נראה" אומר יוסיפוב, מעצב קונספט ויזואלי, כשהוא נשאל על המוטיבציה המפעילה אותו בפרויקטים.


יכולתו יוצאת הדופן של יוסיפוב לייצר דיאלוג ויזואלי עם הקהל, היא תוצאה של שנות עשייה רבות בארץ ובעולם במסגרות שונות ומגוונות.
CreArt Design Group- החברה שבבעלות יוסיפוב, מתמחה בעיצוב אירועים מסחריים, תערוכות, מרכזי מבקרים ומשחקיות. כמו כן, החברה מעצבת ומפתחת מוצרים שימושיים, המשמשים את ענף התערוכות והקד"מ. את הצלחתה, רוכשת CreArt Design Group בזכות הפתרון הכולל שהיא מספקת, החל משלב החשיבה על הקונספט  המוגש באמצעות המחשות תלת ממדיות, ואנימציה, שמטרתם להעביר את הקונספט בצורה המרשימה ביותר ,דרך התכנון, העיצוב, והבנייה בשטח.

עיצוב – זה כל הסיפור - מתחם התערוכה

פטי גביש האמונה על עיצוב החללים הציבוריים ובכללם איזור התערוכה הדגישה כי השנה הוגבלו המציגים בתערוכה להשתמש בפלטת צבעים רגועה יחסית: שחור, לבן אפור וכסוף. "אנו דואגים שחלל התערוכה יהיה בעל קו עיצובי נקי ומסודר יותר שמתאים יותר ליצירת עסקים, המגמה היא ברורה להגביל את הבלאגן בעיניים".עוד מוסיפה גביש כי בניגוד לשנים קודמות היא שמה דגש על תכנון חלל מרובה פינות ישיבה נוחות לעבודה ולמפגשים אינטימיים, שיאפשרו למשתתפי הכנס והתערוכה לשבת ולדבר.

הקשב


לראשונה בתערוכה  שמים דגש מארגני הכנס גם על התוכן המוסיקלי
מי לא ביקר בתערוכה ושמע ערב רב של צלילים, קולות ורעשים שהפכו לבליל גדול ומציק לאוזן? לראשונה, מארגני התערוכה דואגים לשקט והרמוניה באוזניים. לדברי טל קרול, מנהלת 'מיכל אירועים מוסיקאליים' אשר מעצבים ומבצעים את התוכן המוסיקאלי של התערוכה, שני מתחמים האירוח המרכזיים יטופלו בצורה מקצועית וינעמו גם לאוזני המבקרים: "לקחנו על עצמנו לעצב ולבצע תוכן מוסיקאלי חדשני, פורץ דרך ומרחיב אופקים. במתחם בית הקפה, על הבמה יוצב גשר פעמונים מוזהב ועמדת תיקלוט ( DJ ). הפעלת עמדת התיקלוט תתבצע על ידי קבוצת תקליטניות שיתחלפו ביניהן במהלך הכנס וכל אחת תביא איתה אמירה אישית לסגנונות מוסיקאליים מיוחדים מכל העולם. בנוסף, נגן כלי הקשה ילווה המופע בנגינה על גשר הפעמונים". לדברי קרול במתחם הפאב יעלו מופעים מוסיקאליים מגוונים בסגנונות שונים."המבקרים בפאב יחושו רעננות חוויתית המשלבת מופעים מרתקים יחד עם עיצובים ווקאלים מוקפדים ברמה בין לאומית".

חוויה לבנה לצד חוויות צבעוניות


הקוטב הצפוני מבקר בכנס, אמן בועות ואמן בלונים בינלאומי גם כן מגיעים לבקר
מייצג שלג הכולל מכונת שלג המדמה פתיתי שלג היורדים מן השמים לצד עצים לבנים, תפאורה מדהימה ופעילות אסקימוסית מיוחדת מחכים לכל אלו שלא טסו לחו"ל בכריסמס. בנוסף, באולם של 'קיץ הפקות' תופתעו להכיר את באבל מנייה עם מאסטר אמן הבועות, ד"ר בבל ואת חוויית הבלונים של אורי לבני, אמן הבלונים הבינלאומי עם אטרקציות ייחודיות שטרם נראו בארץ.

 

קרידיטים

 

הפקה: דודו בנגד - אקספו פקטורי
הפקה: אלי לוי
מפיק בפועל והפקה טכנית: איל קולב - MARKETEAM   
בימוי וניהול אומנותי: ירון לויטה
אולמות: מרכז הירידים, גני התערוכה
במות ותפאורה: עיצוב במה
מולטימדיה והקרנות וידאו: AVS
תאורה: גיל טייכמן -  מערכות עיצוב תאורה
עיצוב תאורה: רונן נג'ר
עיצוב במה ותפאורה: מושיק יוסיפוב - קרארט דיזיין
 עיצוב הכנס: פטי- רגע בחיים
ריהוט כניסה ובית קפה: גיא אייל
ריהוט מתחם אולמות +אולמות: אור היום
שטיחים וחיפויי רצפה: אליקו
הגברה: ידע קול
הדפסות ומיתוג : ברק הדפסות
אבטחה: קודקוד
הקמת ביתני התערוכה: ניו ליין
רישום מקדים האמצעות האינטרנט ותיוג בשטח: מיינט
עיצוב גרפי: פפירוס
צילום ותיעוד : צילום פרסום
יחסי ציבור: רינה פטילון
לייזר : אריכא
מהנדס בטיחות: רשג"ד

פרסום: רדיו תל אביב fm102 

 

 

 

 

(10.01.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©