באתר
במדריך
ראשי > מרכזי מבקרים > ביתן ישראל ב- Expo 2010 - דיווח מסין

ביתן ישראל ב- Expo 2010 - דיווח מסין

Disk-In Pro מדווחת מסין: למעלה מ- 30,000 מבקרים בביתן ישראל, ביומיים...

הפקה: Disk-In Pro
מנהל הפרויקט: ערן אורן
במאי המיצג: איל רונן
מפיק ראשי: רמי פיכמן
אנימציה ופוסט: "וויט רביט"
מתאמת הפקה: מיקה רום
אולפן סאונד: יענקל'ה שם-טוב, אולפני זינקו
תכנון והתקנות אודיו-וידיאו: ישי יוסף - מולטיפקט
מתכנת ראשי: רמי מולקנדוב

אדריכל: חיים דותן 

ניהול תכנים ומולטי מדיה: זהבית נרקיס

עיצוב: פרו דיזיין 

מולטימדיה: C-nario  

 

תורים של 3 שעות לא מנעו מ- 15,000 מבקרים להגיע ליום ההפעלה הראשון של ביתן ישראל בתערוכת Expo 2010 בשנחאי, סין. ביתן ישראל מדורג בעשרת הביתנים המומלצים לביקור. "הצלחת הביתן והבאזז מאחוריו מוכיחים כי החשיבה והקונספט לביתן היו נכונים למימדים ולהיקפים של התערוכה. הנועזות האדריכלית מבית היוצר של חיים דותן ואופן הביטוי לנושאים השונים המוצגים ביחס לעם הסיני מתגלים כמוצלחים ביותר" אומר משה ייני, מנכ"ל Disk-In Pro.

 

דיאלוג ישראלי בין מסורת וקידמה

 

צוות ההיגוי בראשות Disk-In Pro אחראים על פיתוח הקונספט, הפקות התכנים, המולטימדיה והטכנולוגיה לביתן. הקונספט האמנותי לביתן מדגיש את הדיאלוג הישראלי בין מסורת וקידמה, כבסיס לחדשנותה של ישראל בתחומי המדע והמחקר, הטכנולוגיות, החקלאות, החינוך, התקשורת, הרפואה, הביו - טכנולוגיות וכדומה. המבקר בביתן הישראלי באקספו מוזמן לעבור מסע חווייתי בן שלושה פרקים במהלכם יערוך היכרות אישית וחמה עם מדינת ישראל על חידושיה ההיסטוריים והעתידניים במגוון תחומים:

הגן המקבל את פני המבקרים, מסמל את הדיאלוג עם הטבע – במבואת הכניסה החיצונית פרדס ישראלי הבנוי מעצי תפוז אשר מנהל דיאלוג עם המבקרים באמצעות סאונד.

היכל האור מציג ציור ענק של נופי ישראל. הציור כולל אזורים בהם מוקרנים סרטים קצרים המראים ערים וצורות התיישבות ייחודיות לארץ. בנוסף לכך מוקרנים על הציור אפקטים ויזואליים מיוחדים ה"מעוררים" את הציור. לרשות המבקרים המעוניינים בהעמקת הידע, בעת ההמתנה בתור, מוצעות עמדות אינטראקטיביות המאפשרות מידע בנושאים שונים ויצירת קשר עם גורמים ישראליים בתחומים השונים.
היכל החדשנות, המיצג המרכזי המסמל את הדיאלוג עם העתיד כולל מופע מולטימדיה מרהיב תחת הכותרת Creative Energy. המיצג מתרחש בחלל המעוגל שגובהו 18 מטר, 300 המבקרים מתפרשים בחלל החשוך יחסית. כשכל זוג מבקרים נשען במצב חצי ישיבה מול מסך אישי ה"עטוף" בכדור מואר. כדור אור גדול עולה לתקרה ו"מפעיל" את תאורת הכדורים העוטפים את המסכים האישיים. המיצג מתחיל במסכים האישיים, עובר להקרנה על כדור האור ואז נחשף הקהל להקרנת ענק היקפית ב- 360 מעלות על קירות האולם.
בנוסף להקרנות ההקפיות וההקרנות במסכים האישיים, נעשה במהלך המיצג שימוש בתאורה דרמטית, הפעלת כדורי האור המקיפים את המסכים האישיים כמשטחי צבע נושמים ובסאונד הקיפי.

 

הפתיח למיצג, הבנוי ממספר פרקים, מקשר בין שתי התרבויות העתיקות – הסינית והעברית ומאפיין את התרבות העברית ככזו שמאז ומעולם עודדה שאלות וסקרנות. בהמשך מוצגים מוצרים ופיתוחים ישראלים בתחומי התקשורת והרפואה. בנוסף מוצגות טכנולוגיות לניצול אנרגיית השמש, פיתוחים חקלאיים כמו עגבניית השרי, בקרת השקייה והמאבק במדבור המשותף לישראל ולסין כאחת. המיצג מלווה בקריינות בשפה המנדרינית כשתרגום באנגלית מופיע במסכים האישיים.

 

Created in Israel


הפיתוחים הישראלים מוצגים תחת הכותרת: "Created in Israel" במטרה לחזק את הדימוי של ישראל כמייצגת תרבות של מחקר מתמשך, יצירתיות בתחומים שנועדו לשפר את חיי כולנו והשאיפה למצוינות. לעומדים בשעות הערב אל מול הביתן נגלה מראה מרהיב של תאורת הגן בשילוב תאורה אדריכלית המחזקת את קונספט הביתן וכן מסך לדים ענק המציג מוטיבים ישראליים. בביתן נעשה שימוש בטכנולוגיות ישראליות מתקדמות הכוללות מערכות הקרנה ייחודיות בטכנולוגיית Seamless מבית היוצר של C-nario המאפשרת הקרנה ב- 360 מעלות על משטחים בצורות שונות, הקרנה על גבי ציור הקיר ומערכת ניהול מופע הכוללת יכולות מתקדמות ביותר ובהן בקרת תצוגות, הקרנה מסונכרנת, תיקונים גיאומטריים, איכות מירבית של התצוגה ועוד.


תערוכת Expo הינה אחת התערוכות הגדולות והיוקרתיות ביותר בעולם, בה מציגות המדינות, בהשקעה רבה את המיטב של מדינתם. לתערוכה צפויים להגיע כ- 70 מיליון מבקרים, רובם סינים. משך התערוכה 6 חודשים, מומלץ לחובבי אדריכלות, מולטימדיה ומיצגים מיוחדים.

 

 

(29.04.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©