באתר
במדריך

JCS משתדרגת

JCS משדרגת את עמדות העבודה באמצעי חומרה ותוכנה מתקדמים המביאים את JCS לחזית הטכנולוגיה ביצירת אנימציה תלת מימדית..

כחלק ממדיניותה של חטיבת הפוסט פרודקשן של קבוצת JCS לשיפור ארגז הכלים הטכנולוגים העומדים לרשות הצוות הקריאיטיבי, תשדרג JCS את עמדות העבודה באמצעי חומרה ותוכנה מתקדמים המביאים את JCS לחזית הטכנולוגיה ביצירת אנימציה תלת מימדית. עלותו הכוללת של המהלך נאמדת בכ – 100 אלף דולרים. המהלך הנוכחי הוא אחד מתוך סדרת מהלכים שמטרתם שדרוג יכולות הקריאיטיב של בית הפוסט פרודקשן בקבוצת JCS, וכשלב ראשון נבחרו תחומי האנימציה והתלת מימד, הפופולארים במיוחד בימים אלה, לשיפורים משמעותיים.

 

הקדמה מגיעה לאולפני הפוסט בשלב ראשון בדמות התוכנה החדישה  Autodesk Maya 2011 שנרכשה ע"י JCS ומהווה שדרוג משמעותי אשר פותח בפני יוצרי בית הפוסט כלים חדשים המאפשרים בין השאר גם יכולות ליצירת תלת מימד סטריאוסקופי ואנימציה ריאליסטית ברמה הגבוהה ביותר, כל אלה תוך כדי קיצור זמני העבודה ושליטה קלה ונוחה בתהליכי יצירת האנימציה.
אריק גרדוס, מנהל בית הפוסט פרודקשן בקבוצת JCS מוסר: "מחויבותנו הראשונה לקהל הלקוחות שלנו היא לתת להם את המוצר הטוב ביותר הבא לידי ביטוי במספר היבטים: איכות, יצירתיות,  שירות, קיצור הליכי עבודה ואטרקטיביות עסקית. הם המאפיינים השומרים על המובילות בתחומינו".


בית הפוסט פרודקשן של קבוצת JCS הוא הגדול והפעיל בישראל ומתמחה במתן שירותי פוסט פרודקשן קריאטיביים לפרסומות, סרטים, תכניות טלוויזיה, פרומואים ותוכן תדמיתי, כמו גם הענקת פתרונות מיתוג וביצוע אריזות גראפיות לערוצי שידור בארץ ובעולם. בארבעת השנים האחרונות הרחיב בית הפוסט את פעילותו הבינלאומית בייחוד לסין, טורקיה פולין ואוקראניה, שם מיתג ערוצים וביצע פרסומות לעשרות ערוצים זרים ורשתות שידור בינלאומיות. על לקוחותיו המקומיים נמנים מרבית משרדי הפרסום וחברות ההפקה בישראל, כמו גם חברות מפרסמות המובילות בישראל.

 

 

 

(11.05.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©