Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > כללית משיקה "כללית און ליין"

כללית משיקה "כללית און ליין"

כללית משיקה את שירותי האון-ליין החדשים בקמפיין ייחודי באמצעות באנר פייסבוק מתקדם...

קמפיין שירותי בריאות כללית יעלה במהלך דיגיטלי מלא באמצעות חברת שיווק האינטראקטיב טוויסטד להשקת "כללית און-ליין" באתר הכללית. "כללית און-ליין" מכיל מגוון שירותים דיגיטליים חדשניים אשר מאפשרים ללקוחות הכללית לנהל את המידע הרפואי האישי והמשפחתי שלהם ולבצע פעולות בקלות, במהירות ובנוחות. בין השירותים המוצעים: זימון ביקורים לכל הרופאים, זימון ביקורים לרופאי משפחה וילדים באמצעות SMS, קבלת תוצאות בדיקות מעבדה וניתוח התוצאות בפורומים באופן אנונימי, התייעצות עם מומחים במייל ווידאו צ'אט אינטרנטי עם רופאי ילדים בניהול מומחי שניידר כשהמרפאות סגורות.

 

קמפיין ההשקה באינטרנט של כללית און-ליין, באמצעות טוויסטד, עולה בימים אלה ובמרכזו קמפיין באנרים חדשני העושה שימוש בטכנולוגיית "FACEBOOK CONNECT" – התממשקות של הבאנר ועמוד ההמשך של הקמפיין לפרופיל הפייסבוק האישי של כל גולש. הבאנר מתחבר כאמור אל פרופיל הפייסבוק של כל גולש, שואב ממנו נתונים ומציף אותם על גבי הבאנר בו הם מוצגים לגולש און-ליין.


הבאנרים מזמינים את הגולש לעמוד המשך של הקמפיין, בו גולש שוב יכול להתממשק לפרופיל הפייסבוק והעמוד יותאם לו אישית. בעמוד מוצגים לגולש תמונות מהפרופיל שלו, שירותים דיגיטליים המתאימים לו אישית ובנוסף, פיצ'ר מיוחד, שבו הגולשים יכולים לבצע "אבחון" של פרופיל הפייסבוק שלהם ולקבל ניתוח הומוריסטי של מצבו הרפואי של הפרופיל. הגולש ייבדק לדוגמא אם הוא סובל מ- tag disorder, אם הפרופיל שלו סובל מצפיפות סטטוסים או אם יש לו מספיק חברים.


לכניסה לבאנר
לעמוד הנחיתה של הקמפיין 

 

 

(13.05.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©