Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > אירוע ה-"Showroom" של ידיעות אחרונות

אירוע ה-"Showroom" של ידיעות אחרונות

כ- 500 אנשי קריאטיב ומדיה בכירים בתעשיית הפרסום הגיעו לאירוע ה-"Showroom" של ידיעות אחרונות, בהפקת פרומרקט...

הפקה: פרומרקט  

בינוי: זברה
עיצוב: רובי עמיר
קייטרינג: אמברוזיה

תאורה והגברה: מועדון התיאטרון


ידיעות אחרונות השיק את פרויקט ה- Showroom, שמטרתו לקדם פרסום פרינט קריאטיבי. כ- 500 אנשי קריאטיב ומדיה בכירים בתעשיית הפרסום, הגיעו לאירוע שהופק ע"י פרומרקט. האירוע עוצב בהשראת הפרס הגדול ולבש מראה ניו יורקי, עם דוכני מזון בסגנון אמריקאי: המבורגרים ונקניקיות, בייגלים חמים, פנקייקס, גלידה ועוד. את האירוע הנחה הקומיקאי רמי ורד ושיא הערב (פרט להכרזה על הזוכים) היה הופעה של להקת משינה.

 

כחמישים המפרסמים הנבחרים של "ידיעות אחרונות" ו-22 משרדי הפרסום שלהם, הוזמנו להשתתף בפרויקט שיציג מדי שבוע במוסף "7 ימים" מודעת תדמית קריאטיבית חדשה. המודעות, שנבחרו ע"י הלקוחות, יוצגו לאורך כל השנה הקרובה בימי שישי, במוסף "7 ימים", בעמוד קבוע מול הטור של דנה ספקטור. המודעות יכללו קרדיטים מלאים לצוותי משרדי הפרסום.  

במסגרת הפרויקט נערכה תחרות בין כל המודעות שהוגשו. השופטים היו סמנכ"לי הקריאטיב של משרדי הפרסום המשתתפים בפרויקט. הזוכים הוכרזו באירוע ה- "Showroom" במועדון התיאטרון ביפו בו הוצגו המודעות בתערוכה.

בניקוד הגבוה ביותר זכתה המודעה "לפקידה. לבוס. לאישתו" של אופיס דיפו ע"י גיתם BBDO.4 אנשי הצוות יטוסו לשבוע לניו יורק הכולל שואו בברודווי.
שני משרדים הגיעו לניקוד זהה במקום השני: גליקמן נטלר סמסונוב עם מודעת טוטו ווינר ("השבוע אני מביא אותה בפנטהאוס") ומקאן אריקסון עם מודעת ניו פארם ("להיות מוכנה לכל ארוע"). הצוותים הזוכים קיבלו סופשבוע בברלין.

 

 

 

(13.06.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©