באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > חדשנות בנקודת המכירה

חדשנות בנקודת המכירה

חברת הדיה תכננה ופיתחה סטנד ייעודי עבור מד צעדים לרשת הולמס פלייס...

תכנון ופיתוח הסטנד: הדיה 

 

חדשנות היא מילת המפתח בתקשורת שיווקית בנקודות מכירה. חברת הדיה תכננה ופיתחה סטנד ייעודי עבור מד צעדים לרשת הולמס פלייס. הסטנד תוכנן בקפידה תוך התאמה מושלמת למוצר, יצירת דגש על חיבור המוצר למחשב, כך שהמשתמש יכול לעקוב אחר פעולותיו ולעמוד ביעדים אשר הציב לעצמו. התוצאה: יצירת סטנד מרשים המשדר ללקוח ספורטיביות עתידנית.

 

 

(27.06.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©