Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > מתחם הרעננות של ספרייט

מתחם הרעננות של ספרייט

קוקה קולה משיקה את המשקה "ספרייט אקסטרה למון" בכל רחבי הארץ באמצעות פעילות חוויתית מרעננת, בהפקת פרומרקט...

הפקה: פרומרקט

מצילים: מוטי לוי - בית ספר להצלה ים ובריכה   
אוהל ענק: גיא אייל    
מגבות ממותגות: מירב בוגנים - מוצרי פרסום
חולצות - ביגוד ירושלמי

מיתוגים ובאנרים: סהר שלטים   
DJ + מנחה: פדי הפקות ייצוג אומנים, שחקנים בע"מ 

בטיחות: כפיר שירותי הנדסה ובטיחות בע"מ   
עמדות מחשב וצגי LCD: פי.סי.פי רנט בע"מ   
כריות וכסאות: טהארה    
הגברה ותאורה: קול אור   
מיזוג: פג-חום.אביב   
בריכה: שיא ספיד

בינוי: בימות 88   

אפליקציה: in house interactive

 

במהלך הקיץ יושק המשקה "ספרייט אקסטרה למון" בכל רחבי הארץ. לשם כך יצאה קוקה קולה בפעילות המתבססת על רעננות באמצע הקיץ. הפעילות כוללת "מתחם רעננות" ובו בריכה בגודל של חמישה מטר רבוע, שלושה דוכני חלוקת "ספרייט אקסטרה למון" מרענן ושלושה מתחמי משחק אינטראקטיבים.


מתחם הרעננות של ספרייט הוצב השבוע בנמל תל אביב. עוברים ושבים הוזמנו להשתתף בפעילות במתחם ולזכות בחופשת סקי בארגנטינה. במסגרת הפעילות הוגרלה במחשב מילה הקשורה ברעננות. על המשתתף היה להכנס לבריכה במתחם, המלאה בעשרות לימונים ובאותיות מ-א' עד ת' ולאסוף בזמן המהיר ביותר את האותיות המרכיבות את המילה. המשתתף שיצליח להרכיב את המילה שהוגרלה בזמן הקצר ביותר בפעילות האחרונה ובפעילויות הקרובות ברחבי הארץ, יזכה בחופשה.

 

 

(21.07.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©