באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > קמפיין שיווקי ללוטו בפלאש מוב

קמפיין שיווקי ללוטו בפלאש מוב

קבוצת מיתוס הפיקה את "הפלאש מוב" הגדול בישראל עבור קמפיין שיווקי למותג לוטו של מפעל הפיס בחוף ראשל"צ...

תכנון והפקה: קבוצת מיתוס
מפיקה: לירן גולדשטיין קבוצת מיתוס
מפיק טכני: דניאל קורן קבוצת מיתוס
ניהול אמנותי: סיגל דקל קבוצת מיתוס
בימוי: ג'קי בכר
כוריאוגרפיה: לימור שולב
צילום ועריכת הוידאו קליפ: גלעד עדין וצוותו
עריכת מוסיקלית: ישי רזיאל
הגברה ופריסת חשמל: אולטראסאונד מוסיקה בע"מ


חוף הים בראשון לציון היה מלא במתרחצים כמו בכל יום שישי רגיל. אבל 400 מתוכם לא באמת היו מתרחצים - אלא רקדנים שיצרו יחד את ה"פלאש מוב" הגדול ביותר שנעשה בישראל, והכול מול עיניהן המשתאות של המתרחצים האמיתיים. הריקוד ההמוני הינו חלק מהקמפיין החדש של הלוטו - מפעל הפיס.

 

בצידי המתחם בו התבצע הריקוד התנפחו 6 כדורי לוטו ענקיים (שלושה מכל צד) בגובה של 5 מטרים, ,בתוך דקה. אקט זה לווה במוסיקה דרמטית ופתח את הפלאש מוב. זה היה בעצם הרגע בו הבינו הרקדנים סוף סוף כי הלקוח אותו הסתירו מהם במהלך החזרות הוא מפעל הפיס.


לדברי גדי דקל מנכ"ל קבוצת מיתוס: "שלב הקראייטיב, התכנון והפרזנטציות החל כבר לפני חצי שנה ונשמר בסודיות מוחלטת. עד לרגע תחילת המופע אף אחד מהמשתתפים (400 רקדנים) לא ידע מי הלקוח עבורו הוכן הריקוד. אחרי חודשיים של הכנה מדובר בסה"כ בריקוד של 5 דקות, שמבוצע פעם אחת בלבד - יש הזדמנות אחת בלבד והכול חייב להיות מדויק!"

במקום נכחו נציגויות של עיתונאים ממערכות תקשורת שונות והאירוע סוקר ע"י צוות ערוץ 2 שליווה את הפרויקט בשבועות האחרונים והכתבה שודרה במהדורת החדשות במוצ"ש רגע לפני גמר כוכב נולד. בנוסף שודרה כתבה נוספת בחדשות ערוץ 10. כמו כן מאז האירוע מוצפות הרשתות החברתיות באינטרנט בצילומים פיראטיים שנעשו ע"י הקהל ההמום שנכח במקום ודאג לתעד כל רגע מהריקוד.

לדברי גלעד עדין מפיק הוידאו קליפ: "מדובר בהפקה לא פשוטה. יש מצלמות שתולות בקהל, מצלמות רחף ומסוקים ובסך הכול עשר מצלמות שהתכוננו לרגע הכביכול ספונטני."


לצפיה בקליפ הפלאש מוב הגדול ביותר בישראל

 

 

(06.09.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©