באתר
במדריך
ראשי > מעורבות חברתית > בצלאל מעצבים שוופס

בצלאל מעצבים שוופס

תערוכת תוויות שוופס בעיצוב סטודנטים מהאקדמיה בצלאל, למהדורה מוגבלת של שוופס מוגז עדין, תוצג במהלך חוה"מ סוכות במתחם התחנה בת"א...

תערוכת תוויות שוופס, למהדורה מוגבלת של "שוופס מוגז עדין", תתקיים לראשונה בעיצוב סטודנטים מהאקדמיה לאמנות ועיצוב, בצלאל עבור יפאורה. העבודות תוצגנה בתערוכה בלעדית במתחם "התחנה", נווה צדק, תל אביב.

בתערוכה יוצגו 13 בקבוקי ענק של שוופס מוגז עדין, שקופים  ומעוצבים כבקבוקים אמיתיים, בטכנולוגיית "ואקום פורמינג" בגובה 2 מטר, אשר יוצבו ברחבי חלל התערוכה עם התוויות השונות המייצגות את עבודות הסטודנטים. בנוסף, מסביב לכל בקבוק יציג כל סטודנט באמצעות מגוון אמצעי המחשה, רעיונות וסקיצות, את הדרך הקריאטיבית שליוותה אותו אל המוצר המוגמר. היקף הפרויקט מוערך בכ- 7 מיליון ₪.

 

לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "שיתוף פעולה מיוחד מסוגו בין חברת יפאורה והמותג שוופס לבין בצלאל, האקדמיה לאמנות ועיצוב נוצר כאשר פתחנו בפני הסטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית, את האפשרות לעצב ולאייר תווית עבור הסדרה של מוגז עדין. המטרה היתה לחבר שני מותגים דומיננטיים ומובילים בתחומם ולחזק את הצד היצירתי, המיוחד והשונה בכל הנוגע למותג שוופס תוך חיבור עם האקדמיה בצלאל, אשר מיוחסים לה ערכים דומים."

עדי שטרן, ראש המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל: "המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל רואה בשיתופי פעולה עם התעשייה חשיבות עליונה. שיתוף הפעולה עם שוופס איפשר לסטודנטים להיחשף לפרויקט שוק אמיתי, להיפגש עם לקוח ולהתמודד עם אתגר עיצובי ייחודי. הסטודנטים בקורס בכלל, והזוכים בפרט, השכילו ליצור פתרונות עיצוביים ומאויירים חדשניים ורעננים. שיתוף הפעולה בין האקדמיה כאכסניה למחקר ומצוינות בעיצוב לבין המותג המוביל שוופס נחל הצלחה גדולה".

 

בצלאל מעצבים שוופס, החל מה- 27 בספטמבר 2010 ובמהלך חוה"מ סוכות. התערוכה פתוחה חינם לקהל הרחב.

 

 

(16.09.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©