Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > שיווק חוויתי: בית הקפה הנודד של עלית

שיווק חוויתי: בית הקפה הנודד של עלית

פרומרקט הפיקה עבור קפה טורקי עלית פעילות שיווקית חווייתית במהלך הפסטיבלים השונים שהתקיימו בחגים ותמשיך עם הפעילות עד סוף 2011...

הפקה: פרומרקט

בינוי: בימות 88
הכנת הקפה: חברת קפה עלית
לקוח: שטראוס עלית 

 

אחרי שאלפי אנשים נהנו מקפה טורקי בפסטיבלים השונים שהתקיימו במהלך החגים, בית הקפה הנודד של קפה טורקי עלית יבקר גם את חיילי צה"ל ואת הסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות השונות. בית הקפה מעוצב ברוח המותג ומציע לעוברים ושבים קפה שחור מבושל ישירות מפינג'אן על חול חם, דיילות מחלקות מאות אלפי דוגמיות של המוצר ובנוסף מתקיימת פעילות משחק אינטראקטיבי על גבי מסכי מגע, תוך שילוב הפייסבוק והטלפון הנייד.
 
הפעילות הינה חלק ממהלך שיווקי כולל לקפה טורקי עלית, שמטרתו להרחיב את חשיפת המוצר בקרב קהל יעד צעיר בגילאי 18 עד 30. הפעילות תימשך עד סוף שנת 2011.

 

 

(13.10.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©