באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > מי יהיה מבקר המסעדות של טבעול?

מי יהיה מבקר המסעדות של טבעול?

סופר פוש מפיקה פעילות קד"מ חוויתי, במהלך החודש, לאיתור מועמד ראוי למשרה הכי עסיסית בישראל...

הפקה: סופר פוש


מתברר שהשמועה על המשרה הכי עסיסית בישראל עושה לה כנפיים באוניברסיטאות. המוני סטודנטים צבאו על דוכן טבעול בפעילות שערכה חברת השיווק החוויתי סופר פוש באוניברסיטת ירושלים  ובטכניון. הכול כדי לזכות בג'וב החלומות – מבקר המסעדות של טבעול בגליל. בהמשך השבוע עתיד הדוכן הנודד של טבעול להגיע גם לאוניברסיטת תל אביב.

 

הסטודנטים באוניברסיטאות הוזמנו ליהנות ממטעמי הסדרה הגלילית של טבעול ולהירשם כמועמדים למשרה הנחשקת, במסגרתה יוכל הזוכה המאושר ליהנות ממשכורת חודשית, רכב צמוד, כסף לבזבוזים במסעדות גליליות, ארוחות גורמה בלי חשבון וטור שבועי באתר מוביל למשך חצי שנה. הכישורים הנדרשים לתפקיד: אהבה לאוכל טוב, כושר ביטוי בכתב ותשוקה לחיים טובים ומאוזנים. מועמדים הרואים עצמם מתאימים למשרה הכי עסיסית בישראל, מוזמנים להציע את עצמם גם בדף הפייסבוק שפתחה טבעול במסגרת המהלך.

 

את פעילות הקד"מ של חברת סופר פוש מלווה קמפיין אינטרנט של חברת ARC וקמפיין ATL של משרד הפרסום "גלר נסיס" .

 

בתאריך 30 בינואר 2011 תיסגר ההרשמה, המהלך יגיע לשיאו בשלב הגמר, שעתיד להיערך ב-24 בפברואר, במהלכו יוכרז מבקר המסעדות של טבעול בגליל.

 

 

(12.01.11)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©