באתר
במדריך
ראשי > תערוכות > השוק השחור של סימנטק

השוק השחור של סימנטק

חברת סימנטק, חברת האבטחה וזמינות המידע, קיימה כנס יוצא דופן בו הציגה את מלא חומרת תופעת פשיעת הסייבר, במרכז הכנסים אווניו, בהפקת אנשים ומחשבים... 

הפקה: קבוצת אנשים ומחשבים

עיצוב: אלון חסון 

מיקום: AVENUE

קרדיט צילום: ניב קנטור

 

יש הזוכרים את השוק השחור בתקופת הצנע בראשית ימי המדינה, בו נמכרו במחירים מופקעים מוצרים שנראים היום טריוויאליים לחלוטין כמו עופות וביצים. שוק שחור מפורסם אחר היה זה של סוחרי הדולרים ברחוב לילינבלום בתל אביב.

אך בשנים האחרונות התפתח בעולם – וגם בישראל – שוק שחור אחר, כזה שהיקפו השנתי מגיע למאות מיליוני דולרים. זהו השוק השחור של כלכלת פשיעת הסייבר, בו סוחרים במידע, כולל מספרי כרטיסי אשראי, זהויות של אנשים, דרכונים, כרטיסי טיסה גנובים ומזויפים ועוד.

כדי להציג את מלוא חומרתה של התופעה ולהעלות את חשיבות בעיית ה- Cyber crime והצורך להילחם בה עם אמצעי אבטחת מידע, שמירת פרטיות, גיבוי והתאוששות, קיימה בשבוע שעבר סימנטק – חברת אבטחת וזמינות המידע - כנס יוצא דופן שכלל מושב מליאה, מושבים מקצועיים ותערוכה.

גילי נצר, מנהלת שיווק אזורית בסימנטק, אומרת כי האירוע, שהתקיים במרכז הכנסים אבניו באיירפורט סיטי, נועד לא רק להציג פתרונות ולהפגיש בין לקוחות ושותפים עסקיים כי אם גם לחבר את יותר מ- 700 המשתתפים לחוויה ולרגשות, ולהציג להם את שוק המידע השחור ומשמעותו לגבי כל אחד מאיתנו, ובוודאי לארגונים.

הקונספט יושם גם בביתני סימנטק ושותפיה, במטרה ליצור זרימת אווירה של השוק השחור, ובעמדת סרטונים מיוחדת הודגם לקהל כמה קל לגנוב מידע ולזייף זהויות. "רצינו ליצור כנס שונה מהרגיל, ולחבר לחוויה ולתחושה שיש שוק שחור אמיתי של מידע שהולך ומתעצם ברחבי העולם ובישראל", אומרת גילי נצר. "לשם כך הלכנו עד הסוף כדי שכל המבקרים שייכנסו לאבניו יראו אבל בעיקר ירגישו את השוק השחור", "לקחנו מקום מואר ומוכר לכל תעשיית ההיי-טק וטכנולוגיית המידע, החשכנו אותו, הפעלנו מכונות עשן, הצבנו שחקנים המגלמים פושעים אשר קיבלו את הקהל. כמו כן הקמנו שוק שחור שעבורו הפקנו במיוחד חומרים מזויפים – דרכונים, כרטיסי אשראי, תוכנות, ניירת משרדית, חשבונות בנק, כרטיסי טיסה ואביזרים. להשלמת התחושה והקונספט השוק גם כלל ירקות, שום, פלפל חריף ובצל ירוק, אך גם עם פאות ושפמים וציוד לנוכלים נוסף שמתחבר להוויה האפלה של שוק המידע השחור. ציידנו את האולם בו התכנסו המבקרים ובו היו גם תצוגות שותפינו העסקיים, בריהוט עתיק ואביזרים משוק הפשפשים, התגובה הייתה: WOW".


(24.11.11)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©