Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > סוגת יוצא בתחרות ייחודית בפייסבוק

סוגת יוצא בתחרות ייחודית בפייסבוק

חברת אידיאולוגי'ק מקבוצת פובליסיס ישראל מפיקה פעילות אינטרנטית בפייסבוק עבור סוגת... 

ניהול והפקה: אידיאולוג'יק

 

חברת סוגת יוצאת בפעילות ייחודית ומפתיעה בפייסבוק בה הגולשים משתפים זה את זה בחוויית הטעמים וחדוות הבישול שלהם ונהנים מפרסים מפנקים בקמפיין: "חנות הטעמים של סוגת".  

איך עובדת חנות הטעמים של סוגת?


הגולשים לעמוד הפייסבוק של החברה יוכלו לפתור משימות קולינריות שבועיות ובכך לצבור עוד ועוד נקודות. הנקודות יינתנו עבור פעילויות כגון שיתוף מתכונים, פתרון אתגרים יצירתיים וחידונים מהתחום הקולינארי. לאחר צבירת הנקודות יוכלו הגולשים לממשן לרכישת פרסים מפנקים, קטנים וגדולים דוגמת ארוחות בוקר זוגיות, סופי שבוע זוגיים בבתי מלון וסדנת בישול מעשירה מידי השף צ'רלי פדידה. ככל שהגולשים ישתתפו יותר כך הם יוכלו לצבור יותר נקודות וליהנות מפרסים גדולים יותר.

הפעילות תימשך כ-3 חודשים והיא הופקה ותנוהל על ידי חברת אידיאולוג'יק מקבוצת פובלסיס ישראל. הפעילות תקודם ברשת באמצעות קמפיין אינטרנט רחב היקף.

ג'יל גמון, יו"ר ומנכ"ל סוגת: "חברת סוגת הינה החברה המובילה בתחומה בישראל והיא עמלה כל הזמן על פיתוח מוצרים חדשים ובדיקה מתמדת של צרכי ורצונות הלקוחות.  בשנים האחרונות ראינו כי הצרכנים מנהלים ידע רב ברשת ומשתפים חוויות לקוח וכן בישול ברשת החברתית הפייסבוק.  הקשר עם הצרכן חשוב לנו ביותר ולכם אנו מקפידים אחת לתקופה לערוך פעילות ייחודית ואטרקטיבית לצרכנים אשר תעודד אותם להיות אקטיביים בכל בנוגע לבישול, אפיה ועולם הקולינריה ככלל ומוצרי סוגת כפרטי.  בפעילות חנות הטעמים של סוגת, אנו מאפשרים ללקוחותינו צבור נקודות וירטואליות ובאמצעותן לקנות פרסים יקרי ערך כולם מתחום הקולינריה.  כולי תקווה כי הפעילות תעורר את הקהל הרחב ותחשוף אותו לכמה שיותר מוצרים ושיטות בישול."

 

 

(02.02.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©