Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > מהלך קראטיבי לרשת "אמריקן איגל"

מהלך קראטיבי לרשת "אמריקן איגל"

טרגט מרקט מביאה את ניו יורק לישראל במהלך קראטיבי לרגל פתיחת רשת החנויות האמריקאית "אמריקן איגל" בישראל...

הפקה: טרקט מרקט  

 
בשבועות האחרונים בוודאי הבחנתם בצי המוניות הצהובות הנוסעות ברחבי הערים הגדולות. למי שהתבלבל לרגע אנחנו עדיין בישראל, מדובר במהלך קראטיבי שמנהלת חברת טרגט מרקט לרגל פתיחת רשת החנויות האמריקאית "אמריקן איגל" בישראל.

 

במסגרת המהלך הוסבו מבעוד מועד עשרות רכבים לאחד האייקונים שהכי מזוהים עם אמריקה הטרנדית – המונית הצהובה המפורסמת. המוניות הצהובות, שמותגו בלוגו "אמריקן איגל", כבשו בתחילה את תל אביב וזכו לתגובות נלהבות מצד העוברים והשבים ובהמשך התפרסו על פני ערים נוספות על פי קצב פתיחת החנויות של הרשת בישראל.

 

עינת פורטוגלי, סמנכ"ל השיווק של פוקס: "המוניות הצהובות שלנו זכו להצלחה מדהימה מעל ומעבר לציפיות. אני מופתעת מכמות הפניות והתגובות למהלך, אנשים מתקשרים אליי בהתרגשות ומדווחים מהשטח. היה לנו חשוב להביא משהו אחר, מחוץ לקופסא בהשקת "אמריקן איגל" ואין ספק שהמהלך הזה העביר בצורה מאוד ברורה את המסר שרצינו להעביר – אמריקן איגל מביאים את אמריקה לישראל."

 

 

(14.02.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©