Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > חדש: אפליקציה סלולרית לבקרת איכות

חדש: אפליקציה סלולרית לבקרת איכות

הדיה מפעילה מערכת ואפליקציה סלולארית לבקרת איכות ודיווח מהשטח...

פרסום ומיתוג בנקודת המכירה: הדיה

יותר מ 1,000 קמפיינים בשנה מתופעלים על ידי מערך ההתקנות של הדיה. מעתה יהיה הרבה יותר קל לעקוב אחרי האופרציה המורכבת בזמן אמת. מערכת דיווח ובקרה ממוחשבת וחדשנית שנכנסה לשימוש נרחב בימים אלה תספק דוחות מהירים, מדויקים ואמינים, תוך קיצור תהליך הדיווח מהשטח.

כל איש שיווק, איש מכירות, מנהל או מוכר בחנות יאמר לכם, שגם הקמפיין המדהים ביותר בנקודת המכירה וגם ההפקה האיכותית ביותר, לא יעשו את העבודה, אם הביצוע בשטח לא עומד באותם הסטנדרטים.

 

בימים אלה, לאחר השלמת פיילוט מקיף וממושך, הכניסה הדיה לשימוש מלא מערכת דיווח ובקרה ממוחשבת וחדשנית. המערכת נועדה לספק ללקוחותיה דוחות מהירים, מדויקים ואמינים, תוך קיצור תהליך הדיווח מהשטח. "מערך ההתקנות בהדיה מתפעל למעלה מ 1,000 קמפיינים בשנה" מספרת שירלי בן מרדכי, מנכ"ל הדיה, "ואנו רואים במתקיני השטח שלנו את אחד מנקודות החוזק המשמעותיות ביותר בחברה. זו הסיבה שחיפשנו במשך זמן רב פיתרון אשר יפשט את עבודת המתקינים וייצור במקביל ערך מוסף גם עבור לקוחותינו."

 

כיצד המערכת פועלת?


כל אחד מהמתקינים של הדיה מצויד במכשיר סמארטפון מתקדם עליו מותקנת אפליקציה של המערכת. המערכת עצמה מוזנת מראש בכל הנתונים הדרושים לעבודת המתקין, ברזולוציה גבוהה מאוד. לאחר שהמתקין מבצע התקנה, הוא מדווח במערכת, מצלם את עבודתו בשטח והצילומים יחד עם הדיווח מהווים אישור כי ההתקנה בוצעה וכן את מיקום ביצועה. בסיום הדיווח, כל הנתונים נמצאים במערכת. כעת, התוכנה יכולה "לארוז" את הנתונים ללקוח, ולהוציא דו"ח ביצוע.
"המערכת מאפשרת ללקוחות לקבל נתונים בזמן אמת ומספקת שקיפות, מהירות ונוחות בקבלת המידע. למתקינים יותר קל והלקוחות רואים בדיוק על מה הוציאו את כספם." מוסיפה בן מרדכי.



(25.03.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©