Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > מהפכה בעולם האירועים - 3 במאים

מהפכה בעולם האירועים - 3 במאים

הבמאים רן צחור, רונן פלד -חדד ורון כרמי, חוברים יחדיו תחת המותג החדש "3 במאים", מתוך כוונה להפוך לבית הפקת התוכן המוביל בישראל בתחומו...

מהפכה בעולם האירועים העסקיים וארועי התוכן בישראל. הבמאים רן צחור, רונן פלד-חדד ורון כרמי, החולשים על נתח נכבד משוק האירועים, מקווים לשנות את תפיסת המציאות הקיימת בענף. "קודם כל תוכן..." אומר רונן פלד, 45, "זה המפתח, זה הבסיס, ואת זה אנחנו יודעים לעשות הכי טוב","אנחנו פתוחים לכל סוג של שיתוף פעולה" אומר רן, 46, מתוך כוונה לתת לחברות ההפקה וללקוחות הקצה מוצר איכותי ביותר, הנובע מהחיבור של שלושתינו","הסתכלנו על בתי תוכן מובילים בעולם לדוגמת stufish,anomally וfigtree", אומר רון, 44.

רבים בענף הרימו גבה לנוכח החיבור של שלושת ה"טאלנטים" שעד לא מזמן התחרו זה בזה. לאחר שעשו את כל מה מה שאפשר לעשות בתחום, בארץ, החל מטקס פתיחת המכביה, פסטיבל ישראל, וטקסי הדלקת המשואות, דרך הארועים הגדולים ביותר במגזר המוסדי והעסקי שידע המשק הישראלי בשנים האחרונות, השלושה מרגישים שהגיע הזמן לעלות מדרגה.

"החיבור קרה מיד", הם מספרים, "ולמרות הדימוי שדבק בנו, שהוא חלק בלתי נפרד מהמקצוע, של שלושה אנשים עם אגו עצום, כפי שמעידים אנשים רבים בענף, החיבור הזה הרגיש נוח לשלושתינו, דווקא מהמקום של אנשים המעריכים מאד זה את זה".

כחלק בלתי נפרד מחזון החברה רכשו השלושה והקימו בית פוסט פרודקשן מלא, הכולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה . "זה יתרון עצום. מבחינתנו, בית פוסט משלנו זה סוג של לונה פארק....זה מקום שבו אנחנו כיוצרים יכולים לעוף, מבלי להתחיל לחשב כמה זה עולה לנו...אנחנו מתיחסים לזה מהזווית הקראייטיבית פרופר". "אנחנו מרגישים שאנחנו מוכנים ללמוד אחד מהשני, וזאת יכולה להיות חגיגה גדולה..."

 

  

(02.04.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©