באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > ZERO TOWN בטעם העיר

ZERO TOWN בטעם העיר

פרומרקט הקימה את מתחם ZERO TOWN בפסטיבל טעם העיר בו מתנהלות פעילויות חווייתיות מגוונות והופעות, בהשראת תרבות אורבאנית ייחודית המאפיינת את המותג...

קד"מ והפקה: פרומרקט 

הופעות: מיומנה

 

פרורמקט הקימה עבור המותג ZERO מתחם חוויתי בצורת רחוב, שמתפרס על שטח של 250 מטר מרובע, במסגרת פסטיבל טעם העיר. במתחם ניתן להשתתף במגוון אטרקציות, אשר השראתן מגיעה ממגוון מקומות בעולם המאופיינים בתרבות אורבאנית ייחודית, כגון רחובות לונדון (קמדן-טאון) ורחובות ברלין.

אחת לשעה מתקיימת הופעה של מיומנה ולאחר מכן מתקיימות פעילויות מגוונות במתחם, כגון אמן אשליות, צייר גרפיטי על כובעים, אפליקציית משחק וחנות טי שירט.

במסגרת הפעילות יצרה פרומרקט מופע אינטראקטיבי ייחודי אשר מצולם באמצע רחובות לונדון. במסגרת המופע מופיעות 2 להקות בזמן אמת ומתקשרות עם הקהל בריקוד אורבאני סוחף חושים.

 

מתחם גרפיטי


אומנות הגרפיטי נחשבת לחלק אינטגראלי מתרבות הרחוב, לכל רחוב ואזור בעולם יש את תרבות הגרפיטי המייחדת אותו. במתחם הפעילות יצייר אומן גרפיטי מהרחוב ציורי גרפיטי ייחודיים על כובע אופנתי. הציורים יצויירו באמצעות "מברשת אוויר" אשר מאפשרת התזת צבע באופן אחיד ומדויק. בכדי לקבל כובע יצטרכו המבקרים לנצח את רוכל הרחוב במשחק "גלה את המלכה". זהו משחק קלפים ידוע אשר מפעילו הוא אומן אשליה מיומן.


חנות טי שירט

 

אופנת רחוב היא דרך נפוצה להביע מחשבות ורגשות, כמעט לכל עיר יש את סגנון האופנה המאפיין אותה ואת החיים בה. גם המותג זירו מתאפיין בתרבות אורבאנית אשר ייחודית רק לו. בהתאם לזאת הוקם מתחם ה T-HOUSE, חנות טי שירט אשר תמכור מגוון חולצות בצבעים שונים, עיצובים שונים אשר מחוברים למותג ולערכיו.

הקולקציה תעוצב בהתאם לערכי המותג והנראות הייחודית של זירו ללא לוגו המותג. כדי להקים את המתחם יצרה פרומרקט שת"פ עם המותג התל אביבי-CRAZY RICHARD-EXPRESS YOURSELF , זהו מותג תל אביבי ידוע אשר מחובר לקול הרחוב. העיצובים הנמכרים בחנות מגיעים ברובם מאנשי הרחוב ומעצבים שונים אשר מביעים את דעתם באמצעות עיצובים שונים על החולצות.


מתחם אופנועים

 

מתחם האופנועים משמש כמקום מנוחה לעוברים ושבים ברחוב. המתחם מעוצב ברוח רחוב קמדן סטריט מלונדון. במתחם הוצבו מסכי מחשב אשר באמצעותם ניתן לשחק במשחק זירו. המנצח במשחק יזכה בכרטיס זוגי לברלין. במסגרת הפעילות הוצבו מסכים בכל רחבי המתחם, המסכים יתקשרו את הפעילות שמתרחשת ברחוב, יציגו את קבוצת זירו בפייסבוק ויאפשרו לחברים בה להגיב בזמן אמת על המתרחש בפעילות.

 

 

(16.05.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©