Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > שכונת "נווה מזל" של מפעל הפיס בטעם העיר

שכונת "נווה מזל" של מפעל הפיס בטעם העיר

קבוצת מיתוס הקימה את שכונת "נווה מזל" הוירטואלית כשכונה אמיתית במסגרת אירועי קד"מ של מפעל הפיס, בפסטיבל טעם העיר. המתחם המשתרע על שטח של מעל 1500 מ"ר, מציע חוויה עשירה באטרקציות...

הפקה: קבוצת מיתוס  

הופעות: רד בנד, כוכבי ליגת העל בכדורסל

קרדיט צלם: שי וידר

 

קבוצת מיתוס, המציעה פתרונות שיווק חכמים, הקימה את שכונת "נווה מזל" הוירטואלית כשכונה אמיתית, במסגרת אירועי קידום המכירות של מפעל הפיס בפסטיבל "טעם העיר". על הבמה המרכזית מופיעה להקת "רד בנד" כשהיא מארחת את בובות הלוטוגוצ'ים, שהופקו במיוחד לטובת הפרויקט.

 

אתר הבית של מפעל הפיס, "נווה מזל", שהוקם לפני מספר חודשים מאפשר לגולשים מגוון משחקים מרתקים מעולם התוכן העשיר של הלוטוגוצ'ים. קבוצת מיתוס לקחה את הקונספט המצליח צעד קדימה והפיחה בו רוח חיים פיזית וממשית, בהעתק מדויק למציאות ובתוספת אטרקציות בלעדיות למתחם.

 

המתחם, המשתרע על שטח של מעל ל-1500 מ"ר, הוא הגדול והמורכב ביותר מבין מתחמי הפסטיבל ומציע חווית 360 מעלות עשירה בתוכן, אטרקציות, מופעים ופרסים. הפקת המתחם היא המשך ישיר לפעילויות השטח אותן מפיק מפעל הפיס לאורך השנים, במטרה לחזק את הקשר עם הלקוחות ולקרב את הפעילות לקהילה.

 

גדי דקל, מנכ"ל ובעלים של קבוצת מיתוס, מסר: " מדובר בהפקה מהמורכבות שבוצעו בפסטיבלים בארץ. הקמת המתחם מתבצעת למעלה מעשרה ימים והיא כוללת מלבד בינוי קפדני ומפוקח, שלל אמצעים לרבות: מערכות הגברה, תאורה, מסכי לד, כיכרות, חנויות, מערכות אינטראקטיביות ומערכת AUGMENTED, ליצירת חוויה ייחודית ללקוחות. היכולת להפיק מתחם בהיקף זה נובעת באופן ישיר משיתוף הפעולה בין מחלקת הקד"מ של מפעל הפיס לבין קבוצת מיתוס, קשר עסקי של מספר שנים, אשר מאפשר למיתוס להכיר מקרוב את ה DNA של מותגי הפיס ולענות באופן מקצועי על הצרכים והאתגרים שהוא מעמיד."

 

                                                                                                                                  

(17.05.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©