באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > מתחם GOLF בטעם העיר

מתחם GOLF בטעם העיר

קבוצת מיתוס הפיקה את מתחם "Smoking launch" עבור מותג הסיגריות GOLF במסגרת השקת האריזה החדשה...

הפקה: קבוצת מיתוס  

 
חברת "דובק" משיקה אריזה חדשה למותג הסיגריות המוביל "GOLF". במסגרת זו וכחלק מקמפיין חשיפה אותו הפיקה מיתוס, הקימה הקבוצה 'סלון עישון', מתחם ממותג, בפסטיבל טעם העיר. ה"סלון" עוצב בעיצוב מוקפד, בהתאם לחפיסה החדשה, ובמראה קלאסי ונקי, כולל דלפק בר מרכזי, אלמנטים תפאורתיים, פינות ישיבה וחצר קדמית. הפעילות במקום התמקדה בחשיפת האריזה החדשה וכללה טעימות סקר בקרב מעשנים בלבד. עיצוב המתחם עשה שימוש בקו הגרפי של האריזה והושם בו דגש על גוון הזהב.

יש לציין כי מתחם GOLF היווה מתחם סולידי שהוגבל לכניסה מגיל 18 ומעלה.

 

 

(20.05.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©