Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > השקת קולון קולור

השקת קולון קולור

חברת אינוויז'ן עיצבה והפיקה מארזים מיוחדים למותג קולון קולור תחת הסלוגן:" 101 כתמים ושומר על הצבע"...

עיצוב וסטודיו: סטודיו אינוויז'ן
מנהלת סטודיו: שירה שריקי
תקציבאית קד"מ: אלונה אקסנצב
מנהל קד"מ: תומר ברנזון 


המותג קולון יצא בהשקה של קולון קולור (Colon Color), מסיר 101 צבעים גם בכביסה צבעונית. כחלק ממהלך ההשקה עיצבה והפיקה חברת אינוויז'ן מארזים מיוחדים תחת הסלוגן "מנקה 101 כתמים ושומר על הצבע". במטרה להדגיש את הצבעוניות, נבחרו מרכיבים מדליקים שיכולים להדגיש את היתרון ובינהם עגלות גלידה שבה בוחרים את הטעמים, עוצבו ערכות מיוחדות של לקים בצבעים שונים, מארזי משקאות בריזרים צבעוניים ותיקי חלוקה ברוח הקונספט.

זהו עוד מהלך אותו מבצעת אינווזי'ן עבור רקיט בנקיזר, כחלק מהליווי השוטף לכל אחד ממותגיה, הן בתחומי המסחור החזותי והן בנושאי הקד"מ.

רקיט בנקיזר ישראל היא השלוחה הישראלית של החברה העולמית, והיא יצרנית מוצרי צריכה בתחום הנון-פוד ויצרנית תרופות ללא מרשם. בין המותגים הבולטים של החברה אפשר למנות את פיניש, וניש קליה, נורופן, סיליט, קולון, איירוויק ועוד.

 

(07.06.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©