באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > רנו יצאה בפעילות קד"מ מקורית

רנו יצאה בפעילות קד"מ מקורית

פרומרקט הפיקה עבור המותג רנו פעילות קד"מ מקורית לקידום הרכב רנו פלואנס טורבו דיזל בקרב נהגי מוניות, בנוסח "מונית הדלק"... 

פעילות קד"מ: פרומרקט
קרדיט צילום: לם - וליץ סטודיו

 

המותג רנו יוצא בפעילות מקורית לקידום רנו פלואנס טורבו דיזל בקרב נהגי המוניות, ברחבי הארץ. במשך השבוע יסתובבו ברחבי הארץ דיילים לבושים בבגדי המותג רנו ויפנו לנהגי מוניות במטרה להשתתף בחידון טריוויה נושא פרסים "מונית הדלק", כאשר מענה נכון על מספר שאלות מזכה את המשתתף בכרטיס דלק מתנה בשווי 100 ₪. לנהגי המוניות המשתתפים במשחק יש אפשרות להתייעץ עם חבריהם לתחנה במכשירי הקשר, שיסייעו להם בתשובה הנכונה. לדברי אבי לוין, מנהל חטיבת רנו: "המטרה העיקרית בפעילות זו שנהגי המוניות יכירו מקרוב את היתרונות הרבים של רנו פלואנס דיזל, הן ברמת החיסכון בדלק והן ברמת איכות הנהיגה".

כמו כן במסגרת הפעילות, סיירת רנו תגיע לתחנות מוניות שונות ברחבי הארץ, בליווי שני רכבי רנו פלואנס טורבו דיזל ממותגים, הדיילים יפגשו את נהגי המוניות ויעניקו להם מאפה, שתייה קלה וגלויה המזמינה אותם להגיע לאולמות התצוגה של רנו. בנוסף, תהיה אפשרות לנסיעת מבחן ברנו פלואנס טורבו דיזל בו במקום לנהגים המעוניינים בכך וכן להתרשם מהרכב מקרוב.

 

דיילי קידום המכירות של "מונית הדלק" ו"סיירת רנו" יחלו את הפעילות ברחבי תל-אביב ולאחר מכן יעברו לחיפה ולאילת.  

 

 

(01.07.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©