Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > רכבת ישראל משיקה קו מהיר ת"א-ב"ש

רכבת ישראל משיקה קו מהיר ת"א-ב"ש

טרגט מרקט יצאה בקפמיין ייחודי עבור רכבת ישראל לרגל השקת הקו המהיר החדש בין באר שבע לתל אביב, בהשתתפות אמנים מבית שחקנים בע"מ...

הפקה פעילות קד"מ: טרגט מרקט  

בינוי: ארגונית

שחקנים: שחקנים בע"מ

פיתוח אפליקציה ותכנות: אינהאוס אינטראקטיב

עיצוב: יוסי סידר

תלבושות: דקל ראובן

חשמל: פאווראון

צלם: עזרא לוי

וידאו: ריינבו הפקות

  

טרגט מרקט יצאה בקמפיין ייחודי עבור רכבת ישראל לכבוד השקת הקו המהיר ת"א-ב"ש רק ב-55 דקות. הקמפיין נחלק ל 2 שלבים: בשלב הראשון ביום השקת הקו, צוות של 50 שחקנים, המדמים נהגי מרוצים, פשטו על תחנות הרכבת וגרמו לכל הנוסעים להבין שאפילו נהגי מרוצים מעדיפים לנסוע ברכבת. השחקנים עודדו את הנוסעים, הצטלמו איתם ויצרו חוויה מרגשת על הרציפים. בשלב השני, בשאר ימי השבוע, הוצבו עמדות צילום ייחודיות המדמות, בעזרת מפוח אויר רב עוצמה, תחושת מהירות על פני המצולמים. נוסעי הרכבת הוזמנו להצטלם ולעלות את התמונות לפייסבוק בכדי שגם החברים שלהם ידעו כיצד מרגיש לנסוע בין ב"ש- לת"א כשזה רק 55 דקות.

התוצאה: אלפי נוסעים שהצטלמו הפיצו את הבשורה בפייסבוק שלהם.



(25.07.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©