באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > שעשועון הטריוויה של קווי הלילה

שעשועון הטריוויה של קווי הלילה

קווי הלילה השיקו שעשועון טריוויה נייד "קו הקאש" - אוטובוס הכסף, בהפקת ניו מדיה גרופ, בהנחיית אמנים מבית שחקנים בע"מ...

רעיון: משרד פרסום טינק

הפקה וביצוע: ניו מדיה גרופ

מנחים: שחקנים בע"מ

 

פרויקט קווי הלילה השיק פעילות חוויתית לימי הקיץ - אוטובוס הכסף - קו הקאש - אוטובוס ממותג בעל מסגרת תאורה וסאונד בהשראת מונית הכסף הידועה. 

 

בקו הקאש, מזמינים צוותים מיוחדים, מבית שחקנים בע"מ, את בני הנוער להשתתף בשעשועון טריוויה נושא פרסים. עם העלייה לאוטובוס נהנים בני הנוער ממופעי תאורה וסאונד מיוחדים, המנחה לבוש בלבוש ינשוף, החיה הלילית שנבחרה לשמש כסמל המיזם, שואל את הצעירים שאלות הקשורות בקווי הלילה. משתתף שענה נכונה על שלוש שאלות זוכה בתלושים בסך 200 שקלים.

 

קווי הלילה, שאת הפעלתם יזם משרד התחבורה, פועלים השנה ב- 55 ערים בישראל. הקווים פועלים מחצות עד ארבע לפנות בוקר בעלות כרטיס נסיעה רגילה בתחבורה ציבורית. הפרויקט נוצר במטרה לאפשר לצעירים בכל הארץ לצאת לבלות ולחזור הביתה בשלום. 

 

 

(15.08.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©