Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > ישראלים סומכים על קולגייט

ישראלים סומכים על קולגייט

שסטוביץ עולה בפעילות פרסומית חוצת רשתות עם מותג משחות השיניים קולגייט, באמצעות חברת הפרסום והמיתוג בנקודות המכירה הדיה...

עיצוב, יישום, הפקה והקמה: הדיה


חברת שסטוביץ, מובילת השוק בתחום משחות השיניים עם המותג קולגייט, יוצאת לקמפיין נרחב ברשתות הפארם והמזון, באמצעות אלמנטים ייחודיים למסחור חזותי של הדיה, המתמחה בפרסום ומיתוג בנקודות המכירה ומובילה את התחום.

הפעילות ברשתות הנה חלק ממהלך משמעותי של קולגייט תחת המסר, "ישראלים סומכים על קולגייט יותר מכל מותג אחר". לשם יצירת בידול של המותג באזור המדף, תוך יצירת התאמה מלאה של המסר השיווקי לאמצעי הנראות השונים, הפעילות בנקודת המכירה נעשתה באמצעות מסחור חזותי בכל אזור מחלקת היגיינת הפה ובנקודות נוספות בסניף. הפעילות כללה שילוט אורכי באזור המשחות ובאזור המברשות, מיתוג כולל של גונדולות, פרסום רצפה ייחודי וזמזמי אבטחה.


(08.11.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©