Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > קמפיין חדש לקמח שמרים של אסם

קמפיין חדש לקמח שמרים של אסם

אסם יצאה עם קמפיין חדש באמצעות החברה לפרסום ומיתוג בנקודת המכירה הדיה: "עם קמח שמרים תמיד מצליחים"...

פרסום ומיתוג בנקודת המכירה: הדיה

 

אסם יוצאת עם מוצר חדשני לעולם האפייה: קמח לבן ובו שמרים, תחת המסר השיווקי: "עם קמח שמרים תמיד מצליחים!". הקמח החדש של אסם מאפשר הכנת בצק שמרים ללא צורך בהוספת שמרים לבלילה, שכן הם כבר נמצאים בתוך הקמח עצמו. החברה יצאה לפעילות שיווקית בנקודות המכירה באמצעות הדיה, החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה.  


לשם יצירת נוכחות משמעותית הפיקה הדיה מערך שילוט בקטגורית עזרי האפייה, בהם שילוט צד ופרסום רצפה ייחודי ועוצמתי. בעוד גובה העיניים של הצרכן עמוס במוצרים ובמסרים פרסומיים, השימוש ברצפה כשטח פרסום מנצל אזור שהוא נטול גירויים ויזואליים. פרסום ריצפתי מהווה מעין הרחבה אופטית של שטח המדף וכך יוצר יתרון על פני המתחרים על המדף.

 

(21.11.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©