Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > קמפיין למותג ליסטרין בנקודת המכירה

קמפיין למותג ליסטרין בנקודת המכירה

חברת ג'ונסון & ג'ונסון יצאה בקמפיין חוצה רשתות למותג ליסטרין, באמצעות חברת "הדיה" - החברה לפרסום ומיתוג...

עיצוב, תכנון, ייצור, הפקה ויישום: הדיה

מותג שטיפות הפה ליסטרין (Listerine) מבית ג'ונסון & ג'ונסון, מרחיב את מגוון המוצרים שלו ומשיק מוצר שטיפת פה חדש בשם Listerine Total Care, תחת המסר, "השטיפה המושלמת והמתקדמת ביותר של ליסטרין + 6 פעולות במוצר 1". המוצר החדש מסייע באופן פעיל במניעת הצטברות אבן השן.


חברת ג'ונסון & ג'ונסון באמצעות חברת הדיה, החברה למיתוג ופרסום בנקודות מכירה, יצאה לפעילות חוצת רשתות בנקודת המכירה, שיצרה נוכחות משמעותית במרחב הקמעונאי ובעיקר במחלקת היגיינת הפה, שם מתבצעת ההחלטה לקנייה. הפעילות כללה מגוון אלמנטים מבית הדיה, בהם: מיתוג זמזמי אבטחה, מיתוג גונדולות, פרסום רצפה, שילוט אורכי, שילוט מדף ועוד.


(10.12.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©