Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > מי הפיק את שבוע האופנה של גינדי?

מי הפיק את שבוע האופנה של גינדי?

חברת סופר פוש הפיקה את שבוע האופנה בקניון Gindi TLV כחלק ממהלך שיווק הקניון ובמטרה לחבר תדמיתית את גינדי השקעות ואת הקניון עם עולם האופנה, מי עשה מה...

הפקה: סופר פוש

עיצוב: שוקי בגים
תאורה: טייכמן
הגברה: קילים
הקרנה: סימול
בינוי: ארגונית

מנהל תוכן אמנותי ואופנתי בשבוע האופנה: מוטי רייף 

ארטדיירקטור: אסף זיו

מנהל אמנותי: מרסלו בורלון


גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי והריבוע הכחול נדל"ן בחרו למתג את קניון Gindi TLV כקניון האופנה של ישראל. כחלק ממהלך שיווק הקניון, בחרה החברה לקיים את Gindi TLV Fashion Week. המטרה – חיבור תודעתי ותדמיתי של גינדי השקעות וקניון Gindi TLV עם עולם האופנה וקמעונאות האופנה, והנעה לסגירת הסכמים עם חברות מובילות.


בצמוד לאתר הבנייה של הקניון, על שטח מגרש חניה, לצד המנופים והפיגומים, נבנתה לה עיר של אופנה - מיטב האופנה של ישראל. מתחם האוהלים המעוצב והיוקרתי הוקם תוך שבוע ימים והכיל בתוכו, מגוון אירועים ותצוגות של מיטב האופנה הישראלית. בתוכו: מתחם קבלת הפנים בו נהנו אורחי התצוגות מלאונצ' מעוצב ומפנק, בית קפה של רשת ארקפה, סושייה של מינטו ובר אבסולוט של מיטב השתייה הקלה והחריפה. אולם תצוגות ובו Cat Walk "צף" באורך 30 מטרים, עליו צעדו דוגמנים ודוגמניות ב 20 תצוגות אופנה שונות. Back stage עמוס שפעל כמו מכונה משומנת הכוללת איפור, סידור שיער, הלבשה וסטיילינג בו עבדו מאות אנשי מקצוע ועשרות דוגמנים ודוגמניות. מתחם עיתונאים עם כל צרכי המדיה והתקשורת אירח עשרות עיתונאים, בלוגרים ואנשי תקשורת.

במהלך ארבעת ימי הפעילות התקיימו אירועים רבים, בינהם אירוע פתיחה – ""Fashion Icons, עם מיטב הדוגמניות ואייקוני האופנה שצעדו על מסלול התצוגה. את התצוגה סגרה בר רפאלי בג'ינס ו T-shirt. באירוע נכחו כל המי ומי של עולם האופנה והעסקים של ישראל. בנוסף, התקיימו במהלך השבוע מסיבה של American Eagle, קוקטייל בוקר של דורית בר אור, הופעה של ריף כהן בתצוגת אלמביקה ועוד ועוד, ולבסוף מסיבת סיום בה תיקלט מרסלו בורלון ואלי ניסן.

 

 

(26.12.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©