באתר
במדריך
ראשי > אירועים > כנס בלוגריות וניו מדיה במצפה רמון

כנס בלוגריות וניו מדיה במצפה רמון

משרד הפרסום מקאן ואלי ואתר הנשים סלונה מציגים את כנס בלוגריות וניו מדיה שייערך במצפה רמון...

הפקה וייזום: מקאן ואלי וסלונה


משרד הפרסום מקאן ואלי ואתר הנשים סלונה מציגים את כנס בלוגריות וניו מדיה שיערך במצפה רמון. בכנס יישאו דברים שירה מרגלית, מבעלי סלונה, חנה רדו, יו"ר מקאן ואלי, מיכל רומי והדר גור אריה, מנכ"ליות משותפות במקאן ואלי, ופלורה שושן, ראש מועצת מצפה רמון.

 

הכנס יעסוק בכוחה של הרשת בכלל ובלוגים בפרט ככלי שיווקי לעסקים קטנים, ובשינויים והמגמות בצריכת המדיה ברשת. במהלך הכנס ייערך פאנל בלוגריות של האתר, אשר יספרו כיצד הבלוג הפך למקפצה עסקית ולכלי משמעותי ששינה את חייהן, כמו גם סדנת פתיחת בלוגים וליווי צמוד למשתתפות.

אימי עירון, מנכ״ל סלונה: ״הכנס הינו חלק מהאסטרטגיה של סלונה להרחיב את קהילת הבלוגרים, גם באזורים פריפריאליים. בלוגים זו אחת הדרכים הטובות ביותר לייצר תודעה והשפעה לקידום אישי, קידום עסקי וקידום אג׳נדה. מפת המדיה שנשלטה עד כה על ידי גופי תקשורת גדולים הולכת ומשנה פניה, עם כניסתם של בלוגרים שביכולתם לשנות את סדר היום הציבורי."

חנה רדו, יו"ר מקאן ואלי: "חלק מהאג'נדה של מקאן ואלי זה לעזור לבעלי העסקים בנגב להתפתח. אין ספק שבלוגים הם אחד הכלים המשמעותיים ליצירת נוכחות ברשת ושבכל מה שקשור לבלוגים – אין מתחרים ליכולת ולהבנה של סלונה".

על סלונה


אתר הנשים וקהילת הבלוגים סלונה קם ב-2010 במטרה להיות אלטרנטיבה רחבת יריעה ואינטליגנטית לתוכן נשי ברשת ו"כיכר הכפר" הווירטואלית אשר תאפשר ביטוי אישי לגולשים. האתר שם לעצמו למטרה להיות במה מרכזית ליוצרי תוכן עצמאיים, ולאפשר להם ביטוי אישי וחשיפה מירבית. כיום מבקרים בסלונה כחצי מיליון גולשים שונים מדי חודש, 89% הן נשים בגילאי 30-45 המהוות 30% מכמות הגולשות בגילאים אלה. כמו כן פועלים בסלונה 7,000 בלוגים, אשר מקודמים בעמודי הבית של סלונה, בניוזלטר ובעמוד הפייסבוק של סלונה המונה כ 70,000 חברים. סלונה הוקמה על ידי עמיר גולן, גיא בהר ואימי עירון, ובאוגוסט 2011 רכשה שירה מרגלית 30%.

על מקאן ואלי


כזכור, בתחילת 2013 הקים משרד הפרסום מקאן אריקסון את מקאן וואלי, מרכז לשיווק דיגיטלי וניו מדיה במצפה רמון. הקמת המרכז, בהשקעה כוללת של מאות אלפי שקלים, התאפשרה בזכות השקעה של מקאן אריקסון, בשיתוף פעולה עם מיכל רומי, יזמית ועורכת מגזין "כביש ארבעים", המנהלת את המיזם. מקאן וואלי מציע שירותי דיגיטל וניו מדיה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים מכל רחבי הארץ.

בשנתיים הקרובות המשרד יקלוט עשרות עובדים, ועד 2018 צפוי לספק תעסוקה לכ-120 עובדים באופן ישיר ולכ-120 עובדים באופן עקיף. במסגרת פעילותו, מעניק המשרד שכר זהה לתפקידים מקבילים במקאן אריקסון בתל אביב, השווה לשכר הממוצע המקובל בענף. העובדים החדשים יעברו שישה חודשי הכשרה, בתמיכת משרד התמ"ת. בנוסף, בחודשים הקרובים יפתח מקאן וואלי קורסי הכשרה למקצועות הניו מדיה לצעירי הדרום. משרד האוצר, משרד השיכון והמועצה המקומית מצפה רמון, תומכים במיזם ויקצו משאבים לפיתוחו לאורך הדרך.

לאתר סלונה  

 

כנס בלוגריות וניו מדיה, יום שני, 10 ביוני, בין השעות 17:00-20:00, בבית מקאן ואלי, נחל סלעית 2, מצפה רמון. 

 

 

(06.06.13)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©