Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > הצלחה לאירוע התרמה - "קרמבו של קיץ"

הצלחה לאירוע התרמה - "קרמבו של קיץ"

"קרמבו של קיץ 3" מופע ההתרמה הגדול לתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" התקיים בנוכחותם של למעלה מ 8000 איש! וגייס כ 800,000 ₪...

ניהול והפקה: "קבוצת מיתוס"
בימוי וניהול אומנותי: אור טייכר
יחסי ציבור: סיגל דקל (מיתוס), יובל לידור (פרו אסטרטגיה) וגיא אופק ( גיא אופק תקשורת)
הגברה ותאורה: סינקופה
צילום ותיעוד: גלעד עדין
מסכים ועריכה: סטודיו לויתן
בינוי: מונדו במות
קייטרינג: שאול בן אדרת קימל.
צלם: תום ברטוב
צלמת: איה שימחה

 

"קבוצת מיתוס" הפיקה בהתנדבות ביום ד' האחרון את אירוע ההתרמה השנתי "קרמבו של קיץ 3" עבור תנועת הנוער לילדים עם צרכים מיוחדים, "כנפיים של קרמבו", בנוכחות כ- 8000 איש!

אירוע ההתרמה החל בקמפיין יחסי ציבור אותו ניהלה סיגל דקל מבעלי מיתוס בשיתוף עם יובל לידור (פרו אסטרטגיה) וגיא אופק (גיא אופק תקשורת), הקמפיין שהתבסס על סימן התנועה באמצעות כפות הידיים עליהן נרשם תאריך האירוע סחף אחריו בתוך ימים, אלפים בפסייבוק ובאינסטגרם והוכתר במהרה כקמפיין הסלבס הוויראלי הגדול ביותר שנעשה אי פעם בישראל. עשרות אמנים, שחקנים, אנשי ציבור וספורטאים לקחו חלק בקמפיין ובהם: בר רפאלי, שלי גפני, איל גולן, יאיר לפיד, עדי הימלבלוי, עופר שכטר, ברלד, אגם רודברג, שני קליין, רותם אבוהב, משה איבגי, רון חולדאי, אנדי רם, בן סהר, דביר בנדק, עמוס תמם ועשרות אחרים.

במתחם ה VIP הענק שהוקם במקום נצפו בין היתר "המעושרת" לאה שנירר, עידן אלתרמן וגרייניק, אורנה דץ, אורי גוטליב, ליהי גרינר, אמיר שלח, מיכאלה ברקו, לצד אנשי עסקים כתמיר דגן מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן את מנכ"ל שיכון ובינוי עופר קוטלר, יו"ר קרן ווהל ואשתו של ח"כ יצחק הרצוג מיכל הרצוג, ראש עיריית רעננה נחום חופרי , מנכ"ל סמל"ת (יבואנית פיאט שתרמה רכב להגרלה לאירוע) אורי להב ורעייתו נועה להב, יורם באומן, מבעלי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהתנדבו לפרסם את האירוע, אביב רייס מנכ"ל חברת קומטצ', הילה וברק מטלון מחברת neogames, אבישג ברטל מנהלת קשרי קהילה של בנק לאומי, אמיר רביבו מנכ"ל פועלים שוק ההון, נחום חופרי ראש עיריית רעננה, מיכה אבני מנכ"ל פיננסולה, גילי אורן משילב ועוד.

המתחם עוצב באווירת מסיבה קיצית ולבנה והוגשו בו ממטעמים ממטבחו של השף שאול בן אדרת (קימל/התרנגול הכחול), בירה אלכסנדר ויינות תבור.

לדברי מנכ"ל "קבוצת מיתוס" גדי דקל מה שמניע אותנו לקראת אירוע כזה היא ההבנה שכל שקל שייאסף באירוע יאפשר לילד נוסף מסגרת חברתית הכרחית. מעבר להפקה מורכבת מאוד הכוללת רשימה של 11 אמנים מובילים על במה אחת ואכלוס של 8000 איש באירוע, ההכנות לאירוע כזה כוללות הפעלת מערך יחסי ציבור משומן וקריאטיבי וגיוס הספקים שעובדים איתנו כבר שנים לעבודה במחירים המותאמים להפקה באירועי התרמה. השמחה בעיניהם  של ילדי "כנפיים של קרמבו" היא שכרי האמיתי.

אירוע ההתרמה גייס כ 800,000 שקלים המיועדים לפתיחת סניפים חדשים בפריפריה, כיום מונה התנועה 22 סניפים והצלחת האירוע תאפשר הגעה לכ: 30 סניפים כבר במהלך השנה הקרובה.

 

 

(21.07.13)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©