באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > הזמנה למשחק של "במבה"

הזמנה למשחק של "במבה"

אינוויז'ן הקימה את מתחמי במבה אוסם בסינמה סיטי גלילות ומזמינה את כולם לשחק במשחק מדליק...

הקמת מתחמי במבה: אינוויז'ן 


לאור הצלחת משחק הקיץ הדיגיטלי החדש, "סיפורי במבה שלי", המביא חיבור פרסונאלי ייחודי של הילדים לאריזות במבה, חברת אסם מזמינה את כולם לשחק במשחק החדש של "במבה" באחד משני המתחמים המיוחדים שהקימה בסינמה סיטי גלילות. כל מי שישחק באחת מהעמדות הרבות שיוקמו במתחמים, יוכל לקבל במקום את הציור האישי שלו מודפס ואפילו תמונה אישית עם דמות התינוק האהוב של במבה. המתחמים יופעלו עד ה- 9 לאוגוסט.

במהלך המשחק מתבקשים הילדים לעזור לתינוק של במבה לעבור מכשולים ואתגרים באמצעות ציור. בסיום ההרפתקה יוכלו לשמור את הציור שציירו באתר ולהשתתף בתחרות ציורים. מבין הציורים שיועברו לחברת אסם יבחרו הציורים המתאימים ביותר ויופיעו על גבי האריזה של במבה, וכך הופכים הילדים למעצבי האריזות החדשים של במבה. השלב הראשון במשחק פתוח כבר עכשיו לקהל הרחב ואפשר לשחק בו באתר ובאפליקציה, כאשר מעת לעת יתווספו פרקים נוספים. אז תיהנו כי אין, אין, אין כמו במבה!

המשחק הוא חלק מקמפיין תדמית נרחב של אסם לבמבה הכולל טלוויזיה וקולנוע באמצעות משרד הפרסום Publicis ופעילות קד"מ באמצעות משרד השיווק החוויתי אינוויז'ן, בהשקעה כוללת של כ- 10 מיליון ₪. הקמפיין, מספר על חוויה של אב ובנו בגן שעשועים, כאשר במבה, כמותג חוצה גילאים המסמל ילדות מאפשר לנו ליהנות מרגעים, בו כולנו נהנים לחזור לילדות ולגלות כמה כיף להיות ילד.

לדברי רחלי ירקוני-גולדשטיין, מנהלת פעילות החטיפים באסם, "במבה הוא אייקון תרבותי עם אלמנטים רגשיים מעבר למוצר עצמו מותג המסמל ילדות, אבל האהדה אליו חוצה גילאים ובמהלך החדש נגענו בתחושה הפנימית הנוצרת בחוויית המותג הפיזית והרגשית – היכולת ליהנות מ"הילד שבי". עוד מוסיפה ירקוני-גולדשטיין כי הקמפיין החדש מתנהל בפלטפורמות המסורתיות ובמקביל בדיגיטל ואף מתחבר אל המוצר עצמו: לראשונה אנו מעבירים את הכוח לידי הצרכנים שלנו ומאפשרים להם להיות מעורבים בנראות המוצר, להחליף את האריזות המסורתיות של במבה באריזות שהם עצמם יעצבו והאריזות הנבחרות ישווקו בהמשך השנה.
 

 

(05.08.13)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©