באתר
במדריך
ראשי > אירועים > הקשר בין אירוע עסקי למבצע של המוסד

הקשר בין אירוע עסקי למבצע של המוסד

האם יש קשר בין אירוע עסקי לפעילות חשאית של המוסד? מסתבר שכן...

מתברר שבימים אלו יש דמיון רב בין הפקת אירוע עסקי לפעילות חשאית של המוסד. במהלך עבודת תחקיר שמבצעת מערכת פרומו, מגיעות אלינו מידי יום ידיעות על אירועים רבים אותם עורכות חברות מובילות, אך לא מוכנות להיחשף ולפרסם אותן.


רק בשבועיים האחרונים, חטיבה של אחת החברות הגדולות מתחום המזון הפיקה אירוע בפארק הירקון עם שלומי שבת, חברה מתחום הביטוח ערכה אירוע ענק לעובדים בתל אביב, עוד חברה מתחום הביטוח ערכה אירוע גדול לסוכנים, חברה מובילה מתחום הטלקומוניקציה ערכה אירוע יוקרתי מאוד לסגל הבכיר, ועוד ועוד.

 

•         מנהל שיווק של החברה או חברת הפקה: ..."עשינו ...."

•         פרומו: "האם אפשר לפרסם?"
•         מנהל שיווק או חברת הפקה: "לא, לא! זה פנימי, חסוי, מה יגידו? לא רוצים לנקר עיניים. לא עכשיו, פעם הבאה, נדבר על זה...
"
ובשיחה נוספת:
•         מנהל שיווק של החברה: ..."אם תפרסמו, נתבע אתכם..."

דווקא בעידן הדיגיטל, הטוויטר והפייסבוק, דווקא בעידן שכולם חושפים את פועלם ברשתות החברתיות, היינו מצפים מהחברות השונות לשתף ולחשוף את המיטב לפני כולם. אך לא כך הדבר, דווקא עכשיו אנו עדים לתופעה הפוכה.


הסיבות לכך קשורות כנראה למחאה החברתית ולמצב בארץ:
1. עקב המחאה החברתית, החברות המובילות שהיו בעין הסערה, מאוד נזהרות להיחשף.
2. למרות זאת, לא מוותרים על הלקוח ועל העובד, ומשתמשים באירועים ובפעילויות חווייתיות על מנת לקדם את האינטרסים של החברה. אבל שששש...
 

 

(10.10.13)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©