Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > שיווק, פרסום ומרקום > לראשונה: הכנסת בוחרת לוגו ושפה עיצובית חדשה

לראשונה: הכנסת בוחרת לוגו ושפה עיצובית חדשה

כנסת ישראל בוחרת לוגו ושפה עיצובית חדשה ולשם כך תקיים תחרות בה ישתתפו סטודנטים לעיצוב גרפי מכל רחבי הארץ; הציבור יצביע וישתתף בהכרעה. יו"ר הכנסת מייחס חשיבות גדולה לפרוייקט...

פרוייקט משותף לכנסת וללשכת הפרסום הממשלתית: יצירת שפה גרפית חדשה לבית המחוקקים, אשר תתבטא באמצעות לוגו, סלוגן, ניירות מכתבים, כרטיסי ביקור, עיצוב אתר האינטרנט והאפליקציה הסלולרית של הכנסת ועוד. הוחלט כי סמל המדינה (מנורה וענפי זית) ישולב בעיצובים ויודגש בהם כי הכנסת נגישה לציבור וכי היא מקום לכל הדעות בציבוריות הישראלית.


הכנסת פנתה לבתי ספר לעיצוב גרפי בכל רחבי הארץ, וביקשה מהסטודנטים הלומדים בהם להשתתף בתחרות ולהגיש את הצעותיהם. בנוסף, תפרסם הכנסת מודעות בעיתונים על מנת לוודא שקיפות ושיוויוניות מלאים. 

 

עם תום ההגשות, תבחן ועדה ציבורית, אשר תכלול בכירים מתחום העיצוב, חברי כנסת ועובדי כנסת בכירים, את ההצעות. חברי הוועדה יבחרו את העולים לגמר, אשר יזכו בפרסי משנה, והציבור יוכל להצביע עבור ההצעה הנבחרת בעיניו. ההכרעה הסופית, מבין שלוש העבודות שיזכו לדרוג הגבוה ביותר – תוחזר לוועדה הציבורית וליו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין.


כל סטודנט לעיצוב בכל מוסד אקדמי יוכל לגשת לתחרות, והצעתו תיבחן באנונימיות מוחלטת, הן על ידי הוועדה המקצועית והן על ידי הציבור. התחרות תצא לדרך עם פתיחת שנה"ל תשע"ד בשבוע הבא, ושלביה יימשכו כארבעה חודשים. הכנסת תקיים ימים פתוחים המיועדים לסטודנטים לעיצוב, בהם יתקיימו פרזנטציות אודות התחרות, סדנאות וסיורים במשכן.


יו"ר הכנסת, יואל יולי אדלשטיין, אומר כי הוא מייחס חשיבות גדולה לפרוייקט: "הגיע הזמן שהכנסת תמצא דרך לבטא את ייחודה ואת הרלוונטיות שלה לכל אזרח ואזרח במדינה. אני רואה בתחרות ערך חינוכי רב, ובכוונתי ליטול חלק באופן אישי במפגש שיתקיים עם מאות הסטודנטים שיגיעו לכנסת".

 

 

(15.10.13)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©