Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > חבר'ה, האם לא הגזמתם?

חבר'ה, האם לא הגזמתם?

האם המסר היחיד שאתם רוצים להעביר לילדכם זה לקנות, לקנות ועוד לקנות?

בימים אלו מושק מועדון דיגיטלי - פסטיגל VIP . נותנות החסות לפסטיגל, מי עדן, מאפיית אנג'ל ו- FOX מתכוונות להוציא מוצרים ממותגים במהדורה מוגבלת ברוח הפסטיגל ויעניקו שוברים, פרסים, שאלון טריוויה ועוד.
 
דווקא אנחנו בפרומו, המסקרים שנים רבות דרכי שיווק וקידום מכירות, דווקא אנחנו מרשים לעצמנו להעיר הערה נחרצת, חבר'ה, האם לא הגזמתם? האם נכון להשתמש במופעים לילדים בצורה כה מוגזמת, איפה המסרים שאמור ילד לקבל מהצגה או ממופע תרבות. האם המסר העיקרי שאתם רוצים להקנות לילדים הוא לקנות ועוד לקנות, מותג ועוד מותג?
 
באופן טבעי מופע כמו פסטיגל מחפש מימון וחסויות, ונכון שהדילמה לא קלה, אך אסור לאנשי השיווק לשכוח רגע אחד את המסרים העמוקים שיצאו מהמחאה החברתית של קיץ 2011.
 
חברים יקרים, מנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מותג, מרקומים, אתם בוודאי קוראים ויודעים מה שכל המומחים בעולם אומרים, שהצרכן  מאבד אמון במותגים. האתגר מספר אחד בשיווק בימינו הוא להחזיר את האמון של הצרכן במותגים שלכם.
 
שימוש מוגזם, ללא חשיבה ארוכת טווח, יכול רק להחריף את ניכור הציבור. דווקא מותגים מובילים בארץ ובעולם, הבינו נכון את האתגר והשקיעו בעזרת יועצים מוכשרים בשיווק חוויתי בפרויקטים המשלבים ערכים אמיתיים המסוגלים לחבר מחדש בין המותג לצרכן.

 

 

(30.10.13)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©