באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > בשורה חדשה בעולם הקמעונאות

בשורה חדשה בעולם הקמעונאות

הדיה מביאה את הבשורה החדשה של עולם הקמעונאות בהשקה יוצאת דופן ל- Always Infinity...

פרסום ומיתוג בנקודת המכירה: הדיה 

 

חברת  P&G מביאה את הבשורה החדשה לתחום ההיגיינה ומשיקה את Always Infinity באמצעות הדיה, החברה לפרסום ומיתוג נקודות מכירה. ליצירת בולטות ומקסימום חשיפה למוצר החדש ויתרונותיו, הושק קמפיין חוצה רשתות ופורץ דרך בתחום הנראות הקמעונאית.

הקמפיין מבדל את המוצר החדש בקטגוריה ומעביר את המסר השיווקי באמצעות פעילות המשלבת אלמנטים חדשניים, פעילות דיגיטלית ותאורה ייחודית על המדף ליצירת בולטות ברורה בהם, אלמנט מואר על המדף ו-Heidia Shelf Master , מדיה דיגיטאלית מבית הדיה אשר נמצאת בסמוך למוצר בנקודת ההחלטה. הקמפיין מלווה את הקונה עם כניסתו לחנות ובקטגוריה כך שלא ניתן להתעלם מהמוצר החדש.

 

 

(01.01.14)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©