Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > נקודת המכירה > קמעונאות דיגיטאלית

קמעונאות דיגיטאלית

הדיה יוצאת לפריסה רחבה של מסכים דיגיטליים ברשת שופרסל...

פרסום בנקודת המכירה: הדיה, החברה לפרסום ומיתוג נקודת מכירה
 
הדיה יוצאת בימים אלה לפרויקט נרחב ברשת שופרסל. במסגרת הפרויקט, פורסת הדיה אלפי מסכים בנקודות קצה אסטרטגיות ברחבי הסניפים של רשת שופרסל, במטרה להעניק לקונה הצעות ערך יעילות וחכמות, באמצעות תקשורת דיגיטלית מתקדמת בזמן אמת.


המדיה החדשה ברשת שופרסל, תאפשר לצרכנים ליהנות מחוויית קניה מתקדמת ושירות יוצא דופן. הצרכן יקבל מידע רלוונטי ועדכני המתאים להרגלי הקניה שלו, למיקום שלו בסניף ולמועד הקניה. המערכת מצוידת בתכנת ניהול תורים חכמה הנותנת ללקוח אפשרות לקחת מספר לכל מחלקה מקצועית ולהמשיך לקנות ללא הפרעה כשהוא מתעדכן על מקומו בתור.

 

עופר גל, יו"ר ובעלים של קבוצת הדיה, "תוכנת ניהול המדיה שלנו, מביאה בשורה אמיתית לעולם הקמעונאות בכלל ולרשת שופרסל בפרט כמובילת התחום. שילוב המדיה הדיגיטאלית ברשת שופרסל יאפשר לה להציע לכל הלקוחות את המוצר הנכון, בזמן הנכון. מה שמוכיח עלייה ישירה במכירות."
 

 

(15.05.14)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©