באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > קד"מ חוויתי לאופנועי KYMCO

קד"מ חוויתי לאופנועי KYMCO

פעילות גרילה מתקיימת בימים אלו ברחבי הארץ עבור מותג האופנועים KYMCO, בהשראת עולם הכדורגל, בהפקת חברת What!?...

הפקה: What?!
יח"צ: UNIQ
אסטרטגיה: זיתן אסטרטגיה 

 

חברת הקד"מ What?! מפיקה בימים אלה פעילות גרילה עבור מותג האופנועים KYMCO. מותג האופנועים שניצח פעמיים במבחני דרכים אימץ קמפיין הנוגע לזכייה כפולה מעולם הכדורגל – דאבל. מכאן, נוצרה פעילות הקד"מ: "אליפות KYMCO סטנגה ישראל 2014".

 

רכבים ממותגים יוצאים בימים אלה לרחובות הערים בפריסה ארצית, פותחים מיני שערי כדורגל ונותנים לעם ישראל לשחק סטנגה במשך שתי דקות. אלופי השערים יוזמנו לאירוע שיא ב-24.06 באוניברסיטת ת"א בהנחיית פרימו, בו ייבחר אלוף אחד שיזכה באופנוע מתנה.


לדברי שמוליק צרפתי, מנכ"ל חברת What?! הפעילות החלה לפני מספר ימים וצוברת תאוצה. "אלפי פניות באמצעות רשתות חברתיות, יחסי ציבור, ידוענים שמגיעים לשחק ואלפי אוהדי "סטנגה" שמשחקים. עופר אבניר משווקי KYMCO החיו מחדש את משחק הסטנגה ויצרו עניין רב בקרב מבוגרים וצעירים המהווים קהל מטרה קלאסי למותג".

 

 

(15.06.14)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©