Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > פרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק

פרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון השלישי של 2014...

למרות מבצע צוק איתן שהתנהל במהלך יולי-אוגוסט 2014, עלו על שולחנה של ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי כ- 10 השקות בתחומים שונים. הוועדה בחרה בשלוש השקות מנצחות מתוך המועמדויות כזוכות לרבעון השלישי של 2014:
השירות "ביקור בריא" מבית קופת חולים מאוחדת - תחום הבריאות.
"קופי שוט"  מבית שטראוס - תחום המזון ומשקאות.
Fly Card מבית אל על- תחום התחבורה – תעופה.

מתוך נימוקי השופטים:


קופת חולים מאוחדת והשקת השירות "ביקור בריא"
ביולי 2014 השיקה קופת חולים מאוחדת את השירות ביקור בריא, כאשר החידוש בשירות זה הינו ביצירת הסיטואציה החדשה בתחום רפואת הילדים בה בפעם הראשונה מוזמן הילד לרופא כשהוא בריא לחלוטין לבדיקה רפואית כוללת (בדומה לבדיקות סקר של מבוגרים).
ביקור בריא יצר שיחה ערה בערוצי התקשורת השונים וברשת. כאשר בזכות מהלך זה יצר ביקור בריא העדפה למאוחדת בקרב קהילת רופאי הילדים, כאשר עד כה כ- 50% מרופאי הילדים עברו הכשרה לשירות וכיום רשימת ההמתנה היא למעלה מחודשיים להכשרות נוספות. בנוסף, זכה השירות לתיאורו כ- "סטנדרט השירות החדש והנדרש בתחום רפואת הילדים" מיו"ר איגוד רופאי הילדים.

שטראוס והשקת המוצר "קופי שוט"  
בתחילת יולי 2014 השיקה שטראוס את משקה האנרגיה היומי "קופי שוט" המרכז בתוכו קפה ושוקולד ומציע לראשונה לקהל הצרכנים הישראלי משקה קפה מוכן לשתייה במנה אישית של 80 מ"ל. הקמפיין בלט בחדשנותו שכן הכיר לקהל הישראלי קטגוריית משקאות חדשה שטרם נחשף אליה. בתקופה קצרה הצליח הקופי שוט לחדור לשוק הקר כשזה מציע אלטרנטיבה הן למשקאות האנרגיה והן למשקאות הקפה. כמו כן, פיתח המוצר את הקטגוריה בכך שהציע לצרכן מלבד האפשרות לגיוון ברמת הטעם גם את האפשרות לבחירת המשקה על פי תועלת פונקציונאלית.  
 
אל על והשקת ה- Fly Card , כרטיס האשראי החדש של מועדון הנוסע המתמיד
בספטמבר 2014, השיקה אל על את כרטיס האשראי הראשון של מועדון הנוסע המתמיד בשם ה- "Fly Card". ייחודו של כרטיס זה גלום באפשרות למימוש נקודות המועדון גם מחוץ לעולם התעופה, בקניות יומיומיות אחרות. מהלך ההשקה הכפיל את יעדו הראשוני למצטרפים וזכה ל- 50 אלף מצטרפים בתוך חודשיים בלבד. כמו כן, זכה המהלך לחשיפה תקשורתית אדירה.
 
מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "שמחנו להיווכח כי מבצע צוק איתן שחלש על פני כל הקיץ האחרון לא הפסיק את תנופת העשייה ולא עצר את החדשנות במשק. אנו מברכים את הזוכים ברבעון השלישי של שנת 2014 וקוראים לחברות החתומות על מהלכי השקה מצליחים להגיש מועמדות לרבעון הבא שיסגור את שנת 2014.


בראש ועדת החדשנות של האיגוד עומד רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק וסמנכ"ל השיווק של החברה. הוועדה מונה 17 מנהלים בכירים מכל הענפים והקטגוריות במשק, ומתכנסת פעם ברבעון להכרזה על ההשקה המנצחת של הרבעון.

 

 

(17.12.14)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©