Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > יריד IMTM 2015 שובר שיאים

יריד IMTM 2015 שובר שיאים

יריד התיירות הבינלאומי IMTM שנערך בהפקת ארטרא ו I.T.N, אירח כ- 24,000 מבקרים...

ארגון והפקה: חב' ארטרא ו I.T.N
מקום: ביתן 1, מרכז הירידים
בינוי תערוכה: בת שבע גרפיקס
ציוד אורקולי: סימול
רישום: Eventact
צילום: ניר שמול
קייטרינג: Daily Events
עיצוב: דפני שפירא
שילוט: חברת סקאנקס
דיילות: סטלה ספיבק
אבטחה: שפע ביטחון
 

יריד התיירות הבינלאומי, שנערך שבוע שעבר הגיע לשיאים חדשים. 4 שרים מאירופה, 17 שגרירים, עשרות מנכ"לים ובכירים מענף התיירות והתעופה בארץ ובעולם, 15,000 מבקרים מקצועיים וסה"כ 24,000 מבקרים ביריד. מי אמר שענף התיירות רגוע?!


יריד התיירות IMTM 2015, שנערך שבוע שעבר בביתן 1 במרכז הירידים, אורגן בהצלחה רבה זו השנה ה-21 על ידי חברת ארטרא ו I.T.N. יריד זה הנו הוותיק והמקצועי ביותר בענף התיירות, מתקיים בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל וחברת אל-על ובשיתוף עם התאחדות סוכני הנסיעות והתיירות, לשכת מארגני תיירות נכנסת והעמותה לתיירות תל-אביב יפו.


ביריד הציגו מאות מציגים מהארץ ומהעולם, כאשר נציגות המדינות המשתתפות מאזור אסיה בלטה במיוחד עם 9 מדינות בהן: וייטנאם, קוריאה, יפן, הודו, נפאל, סרי לנקה, האיים המלדיבים ועוד. השנה גדל באופן משמעותי השתתפות החברות המציעות טיולי הפלגה (Cruises) בעולם, ככל הנראה ענף תיירותי זה מעניין ומושך יותר ויותר את הקהל הישראלי המחפש חופשות שמציגות Good Value for Money.


היעדים הפופולאריים ביותר לתייר הישראלי הם ברלין, ספרד  וגיאורגיה, לעומתם היעדרותה של טורקיה מהיריד בלטה גם השנה. ככל הנראה איבדה טורקיה את מעמדה בעיני התייר הישראלי עקב התנהלותה מול ישראל בשנים האחרונות ובייחוד במהלך צוק איתן.
היריד השנה אירח כמו בכל שנה מספר רב של כנסים מקצועיים, שהתנהלו במקביל ליריד. כנס חדשנות בתיירות FuTurism.com התקיים לראשונה במהלך היום השני ליריד ובו פאנלים מרתקים של דוברים בינלאומיים בנושאי תיירות דיגיטלית, יחד עם תצוגה של חברות הזנק (Start-up) בתחומי התיירות הדיגיטלית. אין ספק שתחום התיירות תופס תאוצה ועניין רב גם בקרב הצעירים והיזמים בארץ ובעולם.


למרות העניין הרב והשיא החדש של מבקרים ומציגים ביריד, התיירות לא בהכרח מתאוששת מנזקי צוק איתן הכבדים. אלי גונן, מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל, קורא להקצות משאבים רבים למשרד התיירות לאחר הבחירות הקרבות על מנת להפוך את מדינת ישראל למדינת תיירות: "כולם יודעים שישראל היא Startup Nation, אבל אנחנו בהחלט יכולים להיות גם Tourist Nation".

 

 

(22.02.15)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©