Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > בלעדי לפרומו: EVENEMENTS from Google

בלעדי לפרומו: EVENEMENTS from Google

גוגל בתהליך להשיק אפליקציה יחידה במינה בתחום האירועים!?

חברת גוגל העלתה (בטעות!?או שלא) לחנות הגוגל פליי אפליקציה חדשה בשם Interactive Events, או "אירועים אינטראקטיביים", בצירוף הודעה תמוהה כי האפליקציה נועדה לבדיקה בקרב עובדי גוגל ואינה מיועדת להפצה לקהל הרחב. (להלן נוסח האזהרה: Shhh! This is a CONFIDENTIAL internal dogfood version of the Interactive Events app. Do not show this to non-Googlers and do not discuss this externally. "ששששש! זוהי גרסת dogfood פנימית של אפליקציית Interactive Events. אל תראו את זה לאנשים שהם לא עובדי גוגל ואל תדברו עליה בחוץ".)

 

בעולם קיימות אלפי אפליקציות בתחום האירועים ובארץ כמה עשרות. אם אכן, הצעד הזה של גוגל הוא לא גימיק, הכניסה של גוגל לעולם האירועים הרווי, תשנה את התמונה בתחום. גוגל זיהתה את הצורך באפליקציה אחת יעילה שתרכז את כל הצרכים במקום אחד. האפליקציה פשוטה לשימוש ויכולה לחסוך זמן רב למארגני האירוע ולמשתתפים.

 

מטרת האפליקציה, עפ"י גוגל, היא לספק פרטים על אירועים שונים כמו כנסים, ועידות וימי עיון, עם פירוט מידע כגון לוחות זמנים, מרצים וכד'. האפליקציה תאפשר לנהל את כל האירוע בסמארטפון של המארגנים, היוזמים וגם של המשתתפים. באמצעות האפליקציה ניתן יהיה לתכנן את האירוע מכל ההיבטים שלו מול ספקים, רשויות, מרצים, משתתפים ועוד. בנוסף ניתן יהיה לצפות בכל האירוע בשידור חי.

 

מה שמעניין בצעד הזה של גוגל הוא שהם לא שמרו את הרעיון בסוד, כהרגלם. השאלה הנשאלת היא מדוע הם עשו את זה? האם המטרה היא לבדוק את תגובת הציבור ולפי זה לזהות את הצרכים השונים של עולם האירועים וליצור אפליקציה שתשרת את מפיקי האירועים באופן מושלם?

 

גוגל עדיין מחפשים שם לאפליקציה, הם חשבו על השם Interactive Events או להשתמש בשפה של מולייר EVENEMENTS from Google.

 

 

(12.03.15)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©