Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > תערוכות > ביתן SmarTrike בתערוכת Toy Fair

ביתן SmarTrike בתערוכת Toy Fair

איך משדרים סגירות ופתיחות בו זמנית בתערוכה? סטודיו ארטיק מתאר את האתגר שעמד בפניו בהקמת הביתן...

עיצוב ביתן: ארטיק דיזיין   

 

סטודיו ארטיק דיזיין עיצב ביתן עבור חברת SMARTRIKE בתערוכת TOY FAIR, בגרמניה. תערוכת toy fair הפכה בשנים האחרונות לתערוכת הצעצועים המבוקשת והגדולה בעולם ומשתתפים בה כ- 2,800 מציגים מרחבי העולם!


חברת SMARTRIKE הינה חברה מובילה בתחום ייצור תלת אופן לילדים. החברה השיקה מיתוג חדש לצד מוצרי הדגל של החברה, השאיפה שלה להציג את המותג כיוקרתי, מוביל בתחום ואיכותי ובו בעת להיות נגישה ללקוחות חדשים בתערוכה.


ארטיק דיזיין השתמשו בעיצוב יצירתי על מנת לתת ללקוח את המענה לצרכיו, וליצור בולטות ושונות על כל שאר המציגים בתערוכה.

האתגר:
- יצירת מתחם קמעונאי סגור המאפשר תצוגה רחבה ומגוונת של מוצרי המותג בצורה אופטימאלית לאנשי התעשייה.
- יצירת חווית WOW ההולמת את תחום הצעצועים בדגש על שילוט ברור ומכירתי. 
- עמידה בלוח זמנים קצר וצפוף תוך מתן שרות איכותי ורמת בינוי וגימור גבוהה לשביעות רצון הלקוח.

הפתרון:
בעקבות בקשת הלקוח לסגור את הביתן, בחרו בארטיק דיזיין להציג את מגוון מוצרי החברה בדפנות על גבי במות ועל ידי כך למקסם את שטחי התצוגה ולשמור על חלל פנימי מזמין ומארח. כל המוצרים הופרדו על ידי מחיצות תלת מימד בצורת האות T המדמה את כידון האופניים, האותיות נצבעו בשלל צבעים לפי משפחות המוצרים ובהתאם למיתוג החברה. המוצרים הוצגו בשתי קומות והופרדו על ידי מדפי זכוכית שקופים על מנת לא ליצור עומס ויזואלי.


בכדי לייצר סקרנות ולהזמין מבקרים נוספים לביתן, עוצב חיתוך של האות T כחלון הצצה לעוברים בשביל המרכזי שמשדר "פתוחים לעסקים".


המיתוג הגרפי של הביתן קשור לעולם הילדות ונעשה כ- POP UP המציג אימג'ים דו מימדים הבנויים בשכבות ולמעשה יוצרים אשליית תלת מימד בדומה לספרי ילדים. הדגשה של הצבעוניות והיצירתיות שמגדירים את הווי החברה.


עוד בביתן היה בר אירוח מרשים המגיש קפה ושתייה קלה שמשדר חברה מארחת, מזמינה ותומכת.


הביתן יוצר והוקם בגרמניה ע"י צוות מקומי ובפיקוח אישי של מנכ"ל ארטיק דיזיין על מנת להבטיח רמת ביצוע וגימור גבוהים מאד. התחושה הכללית למבקר בביתן היא של WOW, הרושם והמסר הוא של חברה בעלת עוצמה שרוצים לעשות איתה עסקים.

 

(13.05.15)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©