Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > טכנולוגיית פרסום חדשה בארץ

טכנולוגיית פרסום חדשה בארץ

חברת CTV מדיה, המתמחה בשילוט דיגיטלי, החלה לבצע שידורים ישירים בטלוויזיות חוצות, באמצעות טכנולוגיה חדשה...

חברת CTV מדיה, המתמחה בשילוט דיגיטלי, החלה להשתמש בטכנולוגיה חדשה ובלעדית לחברה, המכונה LivePromo, המאפשרת שידורים ישירים בזמן אמת של אירועים על גבי טלוויזיות החוצות שלה. השידורים יתבצעו על גבי 27 מסכי הענק שלהחברה הפרוסים בצמתים מרכזיים בכל רחבי הארץ וזוכים לחשיפה של למעלה משני מיליון צופים ביום.

השידורים הישירים נוסו לראשונה במסגרת פיילוט, שביצעה החברה יחד עם בנק מזרחי – טפחות במסגרת קמפיין "מדד הדיכאון" של הבנק. בשיא הקמפיין, בהשתתפות דביר בנדק וארקדי דוכין, "מדד הדיכאון" הוקרן על מגדלי משה אביב, וההקרנה עברה בשידור חי לטלוויזיית חוצות הסמוכה לבניין.

כיום, לאחר ביצוע הפיילוט והשקת הגרסא הסופית של הטכנולוגיה לשידורים חיים, היא זמינה לשימוש לכל מפרסם.

"הטכנולוגיה נועדה לענות לצורך של שוק הפירסום שמחפש כל הזמן את הדבר הבא, פיתוחה הופך את CTV מדיה לחברת השילוט הדיגיטלי הישראלית הראשונה והיחידה שמבצעת שידורים חיים בטלוויזיות חוצות, יכולת חדשה ומרתקת שתאפשר למפרסמים ליצור שיח ציבורי ובאז באמצעות שידור ישיר של הגרלות, אירועי קד"מ וימי מכירות מיוחדים, היישר אל קהל העוברים והשבים ברחוב" אומר גיא שנקמן, מנכ"ל CTV.


(14.07.15)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©