Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > תערוכות > האתגר: ביתן מוחשי בשוק וירטואלי

האתגר: ביתן מוחשי בשוק וירטואלי

סטודיו ארטיק דיזיין עיצב לאחרונה שלושה ביתנים לתערוכת demexco בגרמניה, שעוסקת בשיווק דיגיטלי...

עיצוב ביתנים: סטודיו ארטיק דיזיין

חלק גדל והולך של הקשר שלנו עם העולם מתרחש ברשת. קצב ההתפתחות המסחרר של העולם האינטרנטי כבר הגיע למקומות בהם ניתן להרכיב משקפיים שיכניסו אותנו לחנות וירטואלית ולשחק במשחקי מחשב תלת ממדיים, אלה ועוד הופכות את "המטריקס" למציאותי מתמיד.


סטודיו ארטיק דיזיין, כסטודיו לעיצוב, נערך להתפתחות הזאת בהתאם. בשבועות האחרונים צוות הסטודיו עבד במרץ על שלושה ביתנים לתערוכת "demexco"  בקלן שבגרמניה, שעוסקת בשיווק דיגיטאלי. לתערוכה הזאת שאליה מגיעות חברות אינטרנטיות מובילות מכל העולם יש חשיבות עסקית גדולה מאוד. האתגר העיקרי של הסטודיו היה לעצב למשתתפים ביתנים שיוצרים חוויית קניה בלי הצורך בנוכחות פיזית של מוצר בביתן.


צוות ארטיק דוגל בפגישות פרונטליות עם הלקוחות, וזאת במטרה לחוש את האווירה שיש במשרד, תרבות הארגון וכדומה. נוכחות פיזית ושיחות אישיות מאפשרות להבין יותר את דרישות הלקוח. בפגישות אלו בחנו את הצבעים השולטים, שיטת החלוקה של משרד (אופן ספייס/ קיוביקים/ משרדים פרטיים), את סוג השירות שהלקוח מציע ועוד פרטים רלוונטיים ליצירת ביתן אטרקטיבי ולשביעות רצונו.


רק אחרי שהבינו את הצרכים העיצוביים של כל חברה, עולם התוכן שלה, המסגרת התקציבית והמסר העיקרי שלה, התחילו בעבודת העיצוב. הדגש היה ביצירת אווירה מתאימה בעזרת צבעים המזוהים עם החברה ועיצובים מעניינים שיוצרים אינטראקציה עם הקהל.

 

עיצוב ביתן לחברת Adgorithems
 
Adgorithems פיתחה טכנולוגיה ייחודית לשיווק באינטרנט שמופעלת באמצעות בינה מלאכותית. ללקוח היה חשוב להביא לידי ביטוי את החדשנות ואת האינטליגנציה שבמוצר. המטרה הייתה לעורר סקרנות בקרב המבקרים בצורה אינטליגנטית. הביתן שואב השראה רבה מהלוגו של החברה. אפשר לראות את השימוש בנגזרת של הלוגו הן מסביב לקיר הווידאו והן בדלפק הקבלה. נקודת עניין נוספת בביתן היא איור של מוח על הקיר הימני. האיור הואר בתאורת לדים דינמית ומסקרנת שמדמה זרימת מידע במוח.

עיצוב ביתן לחברת Similarweb
 
Similarweb פיתחה בין היתר תוכנה מצליחה שמאפשרת לדלות מידע על אתרי אינטרנט שכולל פילוח נתוני גולשים, הצגת נתוני האתר שכולל דירוגים עולמיים, רמת אמינות וכן הלאה. Similarweb היא חברה צעירה, צבעונית ומלאת חיים. הדגש העיצובי היה להזמין את המבקרים לתוך הביתן כדי להתנסות בתוכנה. בהתאם, הקיר המרכזי מורכב מארבע עמדות דמו אלגנטיות ונקיות שמפנות את תשומת הלב המרכזית להתנסות בתוכנה. ניתן לראות את השימוש בצבעי החברה ובלוגו החברה שבאים לידי ביטוי בתקרה מוארת ש"משתקפת" על רצפת הביתן. פינת הישיבה שממוקמת מאחורי דלפק, הסוכריות ומגוון כריות בצבעי החברה מעניקים אווירה קלילה וידידותית לעסקים. גם פרט קטן כמו סוכריות נבחר בקפידה. הוצע ללקוח לחלק למבקריו סוכריה על מקל עם לוגו של החברה שמשדרת סביבה צעירה, צבעונית וכיפית. בביתן זה נעשה שימוש יצירתי בתאורת תקרה. גם כאן נעשה שימוש בתאורת לדים בתקרה שמעוצבת כמו הלוגו של החברה. נעשה שימוש גם בתאורת לדים בדלפקי הקבלה ועמדות הדמו שיוצרים אווירה חמה, צעירה ומודרנית.   

עיצוב ביתן לחברת Vexigo
 
Vexigo פיתחה פלטפורמה שיווקית שמאפשרת למפרסמים באינטרנט להתייחס באופן מיטבי ומדויק לקהל היעד שלהם תוך החזר השקעה אופטימאלי ועקבי. הדגש בעיצוב הביתן היה על מודרניות, הייטקיות, ניקיון וחדשנות. סטודיו ארטיק בחר להשאיר את התקרה פתוחה כדי לאפשר כניסת אור ותחושה של מרחב גדול יותר ופתוח.  נעשה שימוש בתאורה היקפית אשר מאירה את הביתן כולו. חזית הביתן מורכבת מלוגו החברה כאשר בצד הימני ניתן לראות שימוש אלגנטי ב-X  המעוצבת של הלוגו שיוצרת חזית מרשימה ומעניינת. אלמנט ה- X עצמו מואר וסגור בזכוכית שקופה. הקיר השמאלי מעביר באמצעות הטקסט את תחומי ההתמחות של החברה. בצדו הפנימי של הקיר הוקמו שתי עמדות דמו כשהמטרה היא שהמבקרים יכנסו לתוך הביתן כדי להתנסות ולא יעמדו בפתחו בצורה שתחסום את הכניסה אליו. מאחורי דלפק הקבלה הוקצה אזור חצי אינטימי לישיבות עסקיות.

הקו שמוביל את שלושת הביתנים הוא קלאסי ו"הייטקי" ומשדר סביבה צעירה שנותנת נינוחות עסקית, בדיוק האווירה שתערוכה כזאת דורשת. תהליך עיצוב הביתנים הוא תהליך מורכב, שכולל הרבה מרכיבים ואלמנטים שצריכים להשתלב יחד, החל מהוויז'ן של הלקוח, חומרים, גוונים ופרופורציות ועד ללוחות זמנים ותקציבים. צוות ארטיק נהנה מהאתגר ומדריסת הרגל בעולם הרשתי, ובהחלט מגדירים את התערוכה כהצלחה!

 

 

(07.10.15)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©