חברת און ליין, יבואנית ומשווקת מותגי רוזייר, קווזין ארט, גאג'יה ואליקה בישראל, מכניסה את האמנות למטבח באמצעות קמפיין יוקרתי לרגל השקת מתחם "קוויזין ארט" (Cuisine Art) – גלריה המציגה את דגמי הדגל של מיטב מותגי העל לעיצוב חלל המטבח.
הקמפיין באמצעות ענבר-מרחב-שקד, יעלה בעיתונות היומית, במגזינים לעיצוב ואדריכלות, במגזיני אוכל וגורמה וכן במכוונים ושילוט באזור השרון. היקף הקמפיין נאמד בכ- 350 אלף דולר.
הקונספט של הקמפיין הנו השוואה בין יצירות אמנות ידועות של אמנים ידועים לבין מוצרי היוקרה המוצגים בגלריה ומלוות אותו שתי סיסמאות: "את האיש החושב של אוגוסט רודן לא תוכלו להניח במטבח. את התנור של פול בוקוז – כן" ו- "את הגרניקה של פיקאסו לא תוכלו לתלות מעל לכיריים. את קולט האדים המעוצב - כן".
(27.05.07)